حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبر آباد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد شناسایی قرار گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: فردی که چندین سال سر کلاس بوده یکباره از سوی سازمان سنجش به عنوان مشکوک به تقلب در امتحان شناخته شده است. قانون‌گذار می‌گوید سازمان سنجش باید نهایت سعی خود را داشته باشد تا تقلبی صورت نگیرد، اگر فردی هم مشکوک به تقلب بود قبل از معرفی به دانشگاه شناسایی شود.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: خوشبختانه بیشتر بانوانی که از طریق خطوط هوایی مسافرت می‌کنند حجاب شرعی خود را رعایت می کنند و تا به امروز مشکلی در این زمینه نداشتیم؛
فراز و فرودهای دامنه‌دار کنکور امسال در ساعت ۱۱ صبح ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در نهایت منجر به این خبر شد: «عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور استعفا کرد.»
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی پایان هفته جاری برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد که بر اساس آن خودروهای سنگین در جاده کندوان (چالوس - مرزن‌آباد) ممنوع است.
سرهنگ مهدی مهران فر: این باند ۴ نفره از سوی پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد، متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیامکی به شهروندان هشدار داد که هر لینکی را که در پیام رسان های اینترنتی تلفن همراه ارسال می شود، باز نکنند.
قضات تعزیرات در قالب   گشت ویژه نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازرسی از چهار شعبه آجیل‌فروشی معروف تهران، ضمن تذکر به سه شعبه و اصلاح قیمت‌ها به نرخ مصوب، یک واحد صنفی را با دستور قاضی پلمب کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیارد درهم تخلف ارزی و عدم ایفای تعهد، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ارز کشف شده را بیش از ۴۶۸ میلیارد ریال برآورد کردند.
به دنبال کشف جسد مرد گمشده در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
شهید محمد حسن براهویی، شهید ایام فاطمیه و مدافع امنیت است ‌که برای آرامش شهروندان در همین حمله تروریستی جانش را بخشید و از قضا بلوچ بود و اهل سنت؛ این شهید نور چشم پلیس و خار چشم دشمنان است.
دادستان تهران گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا است. با سارقان سابقه‌دار بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌شود و جهت جلوگیری از تکرار جرم، هیچ گونه ارفاقات قانونی به آن‌ها اعطا نخواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یک محکوم به قصاص نفس که ۱۳ سال در حبس بود، با تلاش قضات شعبه اول کیفری و خیران کرجی با گذشت اولیای دم از حق قصاص خود آزاد شد.