حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: با اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری، ورودی پرونده های تعیین صلاحیت و پرونده های حل اختلاف مدیریت می شود و حدود یک سوم از پرونده‎های وارده به دیوان عالی کشور کاهش پیدا خواهد کرد.
به دنبال وقوع یک مورد قتل، به علت نزاع دسته جمعی به دنبال پارک خودرو، با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، قاتل شناسایی و دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: به علت شوخی مرگبار دو جوان با سلاح گرم دو فرد جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه یکی از این دو جوان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.
تنها یک روز بعد از شروع توزیع شیر رایگان در استان آذربایجان غربی، خبری مبنی بر مسمومیت تعدادی دانش آموز در چهاربرج میاندوآب منتشر شد.رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات یهداشتی درمانی میاندوآب بیان کرد: نمونه شیر‌های توزیع شده به آزمایشگاه ارسال شده و منتظر جواب و علت مسمومیت دانش آموزان هستیم.
با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصابات جدیدی در فراجا صورت گرفت.
مرگ خاموش با مونوکسید کربن که نه بو، نه مزه و نه صدایی دارد هر ساله جان عده بسیاری را در فصول سرد مخصوصا در تهران به خطر می اندازد. مرگی که با ایمن سازی و اقدام به موقع به راحتی قابل جلوگیری است.
رییس اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت گفت: حربه جدید کلاهبرداران این است که پیامکی مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد ارسال می‌کنند، سپس از دریافت کننده پیامک می‌خواهند با باز کردن لینک، شماره ملی یا شماره حساب خود را وارد کند که به محض باز کردن لینک، سودجویان از حساب افراد برداشت می‌کنند.