احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

با توجه به اینکه اگر دختران مسلمان و متدین دروس عالی را نخوانند تنها افراد بی بند و بار و لا مذهب پست های مهم را اشغال می کنند، به افراد متدین اجازه داده می شود که حجاب را در خصوص مواردی که ضرورت دارد، رعایت نکنند ولی در غیر موارد، حتما مراعات نمایند.
واکنش علم‌الهدی به تحریمش توسط اروپا:

امروز عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند

امام جمعه مشهد گفت:اتحادیه اروپا بنده را تحریم کرد و این در حالیست که من در تمام طول عمرم حتی پایم را در کشورهایشان نگذاشته‌ام. این خاصیت دشمن خداست که به‌وقت غیظ و غضب، هرچه در دست دارد پرتاب می‌کند اما در نهایت، منافق رسوا و باطل سرنگون می‌شود.
یکی از مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ضعف‌ها و چالش‌های جدی نظام فرهنگی ما این است که «عالمها مُلجَم و جاهلها مُکرَم» از عالمان درست استفاده نمی‌شود، ولی از افرادی که شایستگی لازم را ندارند، استفاده می‌شود.
نویسنده در یادداشت حاضر به این سوال جواب می‌دهد که هدف اعضای جبهه پایداری در مجلس با تهیه طرح‌های پی‌درپی درباره زنان و ایجاد خشم در مردم برای دست یابی به چه هدفی است؟
تیپ حاج آقا دعایی طوری بود که اگر فرصت می کردند دنبال یک ورزش تخصصی بروند، هیکل لازم برای کشتی گرفتن را هم داشتند، آن هم در سنگین وزن؛ چندان که حتی در سال های مدیریتشان، زیر خم خیلی ها را گرفته یا آن‎ها را فتیله ‏پیچ کرده بودند اما خب سرنوشتشان چنین بود که در قسمت آباد دنیا، سر از عالم دیگری دربیاورند...
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
در گزارش تحلیلی ویژه نامه نوروزی سازندگی از احتمال به اجماع رسیدن اصلاح طلبان حول علی لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داده شده است و بنابر این گزارش، البته این در صورتی رخ خواهد داد که چهره های اصلاح طلبان همانند دوره های اخیر، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شوند.
علی اکبر بادامچیان از فعالان نهضت انقلاب اسلامی و یاران دیرین امام و رهبری دعوت حق را لبیک گفت.