پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

رئیس جمهور ی در دیدار رئیس مجلس نمایندگان بلاروس:

عدم توقف مسیر توسعه و همکاری کشورهای مستقل با تحریم

رئیس جمهور پنج شنبه شب در دیدار ولادیمیر آندریچنکو رئیس مجلس نمایندگان بلاروس با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود در دو کشور گفت: باید با فعال سازی تمامی ظرفیت ها در مناسبات دوجانبه ایران و بلاروس تحول ایجاد شود.
بشیری،عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد که مردمی بودن، تعامل با نخبگان و شناخت مشکلات مردم باید ویژگی وزرای دولت سیزدهم باشد تا بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: دولت دوازدهم یک  زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد؛ زیرا ما از لحاظ روابط خارجی، تورم و کرونا در شرایط سختی بودیم. لذا اینها می خواستند سرزمین سوخته نابود شده را تحویل دولت بعدی بدهند و به ملت بگویند که دولت جدید نتوانست کاری کند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش از عدم تمایل 33 درصد جوانان درصورت پیداشدن فرد مناسب و فراهم بودن شرایط اقتصادی، براساس نظرسنجی‌ها خبر داد.
پرسون گزارش می‌دهد؛

علت واقعی کمبود سرم در کشور چیست؟

مسئولان علت کمبود سرم را افزایش مصرف داروی رمدسیویر به دلیل اوج گیری شیوع کرونا می‌دانند؛ زیرا هر واحد از این دارو با یک واحد سرم تزریق می‌شود.
اتفاق جالب در مراسم تحلیف خاتمی در سال 76 رخ داد. شیخ محمد یزدی که علاقه ای به رییس جمهوری پیروز نداشت و به بهانۀ درد پا از ایستادن کنار او طفره رفت و در توجیه گفت: در قانون اساسی نیامده «کنار» و «حضور» کافی است!مهم‌ترین تفاوت مراسم تحلیف امروز با 41 سال گذشته این است که ابراهیم رییسی در مقام رییس قوۀ قضاییه کنار هیچ رییس جمهوری نایستاد تا او سوگند یاد کند اما خود در مقام رییس جمهوری حاضر می‌شود و رییس قوه هم معاون او بوده است.
میزان مصرف برق روز گذشته و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه به ۶۳ هزار و ۸۰۳ مگاوات افزایش یافت که نسبت به روز قبل (سه‌شنبه) با رشد ۹۴۳ مگاواتی همراه شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

خفگی پسر ۶ ساله دورودی

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: یک پسر بچه در دورود بر اثر خفگی در حوض کشاورزی فوت کرد.