کد مطلب: 459288

چهارشنبه 5 بهمن 1401 13:18

ایزدپناه:

مهمترین راهکار مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن انسجام بین قوا است

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله ایزدپناه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه(۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نظام سرمایه داری با زبان فهم آن که قاطعانه و هوشمندانه است سخن گفت. رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تولد تا به امروز نه تنها ایجاد امنیت در مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بوده است، بلکه چتر امنیت خود را بر کل منطقه گسترانیده و زندگی، صلح و آرامش در سایه امنیت را به همه ملت های منطقه هدیه کرده است و شهادت حاج قاسم سلیمانی که قهرمان مبارزه با تروریسم است را باید لکه ننگ دیگری در تاریخ نظام سلطه و ظلم به ملت های منطقه دانست.

وی افزود: اگر بنا شود که اصلی ترین نهاد نظامی و رسمی کشور در اقدامی نابخرادنه از سوی پارلمان اروپا در در لیست گروه های تروریستی قرار گیرد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بدون درنگ تمامی مجوزها و ابزارهای لازم را در خدمت سپاه پاسداران قرار دهند که از آن پس عواقب آن با کسانی است که این بازی خطرناک را شروع کرده اند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در ادامه دستگاه های محاسباتی نظام سلطه را به این جمله رهبری که دوران بزن و در رو تمام شده و بهتر است عقلانیت در پیش بگیرید، ارجاع داد و تاکید کرد: با ملتی که تمدنش قدمتی چندین هزارساله دارد و صلح‌دوستی اساس فرهنگ و دین آن است، محترمانه رفتار کنید چراکه مصلحت و منافع همگان در همزیستی و احترام متقابل است. اتحادیه اروپا بدانند اگر سپاه نبود امروز شاهد جمع کردن جنازه های ناشی از جنایات داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی از کف خیابان های اروپا بودیم.

ایزدپناه با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره به دلیل پافشاری بر آرمان های مکتبی مورد هجوم استکبار بوده و خواهد بود، گفت: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب در معرض نفوذ قرار داشته است. حوادث سال های اولیه انقلاب از جمله انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه ۶۰ و انفجار دفتر نخست وزیری در همان سال روشنگر این واقعیت است.

وی افزود: امروز پروژه نفوذ نحوه برخورد با نظام را تغییر داده و با نفوذ به ارکان نظام به دنبال ضربه زدن به سیستم دفاعی نظام، انحراف افکار عمومی و همراه کردن مدیران ضعیف با خود است، لذا نهادهای امنیتی با دقت بیشتر دشمن خبیث را رصد کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ضمن اشاره به بیانات رهبری در تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در شرایط حساس کنونی عنوان کرد:‌ بلاشک انسجام بین قوا مهمترین راهکار مواجهه جنگ ترکیبی امروز دشمن به ویژه در حوزه معیشت و فشارهای ظالمانه اقتصادی به مردم است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص مسائل حوزه انتخابیه اش، گفت: خوزستان قلب همیشه تپنده اقتصاد ایران و پایتخت نفت، پتروشیمی، صنعت، گردشگری و... است که با وجود ثروت های فراوان فقیر، محروم و درمانده است.

ایزدپناه در ادامه خطاب به رئیس جمهور خواستار ارتقاء استانداری خوزستان به استانداری ویژه شد و تاکید کرد: استانداری ویژه اختیارات و منابع ویژه می خواهد.

وی یادآور شد: زیرساخت ها در استان خوزستان کافی نیست و تلفات جانی و مالی ناشی از غیر استاندارد بودن جاده ها نگران کننده است.

نماینده مردم ایذه در پایان گفت: سرنوشت صدها نفر از معلمان پیش دبستانی هنوز بلاتکلیف باقی مانده و منتظر تصمیم هستند.