کد مطلب: 401635

پنج شنبه 26 خرداد 1401 10:25

تتلو در سفارت ایران؛ بخاطر تتو پاسپورت ندادند!.

به گزارش سایت خبری پرسون، مراجعه امیر تتلو به سفارت ایران در ترکیه در شرایطی است که روز گذشته محمد امین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام کرده بود، در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده اند.

ویدئویی هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که امیر تتلو را در سفارت ایران در ترکیه حضور یافت.

همانطور که تتلو دیروز گفته بود امروز در سفارت ایران در ترکیه حاضر شد که با تجمع طرفدارانش همراه بود.

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ دیروز در سفارت ایران در ترکیه برای گرفتن پاسپورت حاضر شد اما آنطور که مدعی شده به دلیل تتو روی صورت فعلا به او تعلق نگرفته و درخواست داده است.

او از طرفدارانش برای همراهی تشکر کرد.

در دیگر ویدئوهای موجود دیده می شود که فقط تتلو و دو نفر از همراهانش وارد سفارت می شوند و تعدادی محافط مانع تجمع بیش از حد مردم می شوند.

او پس از بازگشت از سفارت در یوتیورش نوشت:

«من رفتم! هوادارا هم اونجا دیدم. اما باز پاسپورت بهم ندادن! گفتن صورتت فلانه بیساره باید درخواست پر کنید.

حالا درخواست هم پر کردم ببینم دیگه مشکل چیه. بهتون خبر میدم.»

این در حالی است که دیروز خبر احضار تتلو به همراه دو شخص دیگر به دلیل فعالیت در سایت های شرطبندی منتشر شد.

روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با حضور امیرحسین مقصودلو (تتلو) در کنسولگری ایران در استانبول در صفحه توئیتر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است نامبرده روز گذشته چهارشنبه 25 خرداد 1401 با مراجعه به این سرکنسولگری درخواست صدور گذرنامه برای خود کرد که با توجه به نقص مدرک و اصرار او برای مستثنی شدن از برخی بندهای قانونی الزام آور برای صدور گذرنامه، درخواست کتبی مشارالیه عینا جهت اخذ تصمیم لازم به تهران منعکس شد. بدیهی است به محض وصول پاسخ از مرکز اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

منبع: تیتر برتر