کد مطلب: 398595

سه شنبه 3 خرداد 1401 11:46

در ارائه خدمات به مردم حریص باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، حجت‌الاسلام جوادی ضمن بیان حدیثی از امام رضا(ع) گفت: در برآوردن درخواست مردم حریص باشید و نیاز های بانکی آنها را در اسرع وقت رفع کنید.

ایشان در ادامه افزودند: استانهای گیلان،آذربایجان شرقی و غربی واردبیل به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های موجود گردشگری،صنعتی وتجاری، مستعد رشد و توسعه سهم بازاربرای موسسه خواهند بود.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل خاطرنشان کرد : بازاریابی هدفمند و متقابل با بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی زمینه ساز ورود مشتریان جدید به موسسه می شود.

ایشان با اشاره به فرصت استثنایی صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل برای جذب سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی گفت :امکانات صندوق را برای شرکت های حقوقی و اشخاص حقیقی بیان کنید زیرا این صندوق می‌تواند جایگزین خوبی برای سپرده‌های بانکی آنها باشد.

وی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و اشتغال آفرینی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات را به واحدهای تولیدی و اشتغال آفرینی قرار دهید که با این امر از مشکلات مردم کاسته و برکاتی را برای موسسه در بر خواهد داشت.

ایشان با تاکید بر حمایت از زوج های جوان و زوج های نابارور و بیماران صعب العلاج تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تکالیفی را برای بانک ها، برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مذکور به تصویب رسانده که برای مشارکت در این امر خیر نیاز به جذب منابع قرض الحسنه داریم. پس در مشارکت این امر خیر فعال باشید واز فرصتها استفاده کنید که به فرمایش امام علی(ع) فرصت ها مانند ابر در گذر است.

در ادامه جلسه آقای طحان معاونت امور شعب به ایراد سخن پرداختند.