کد مطلب: 387771

سه شنبه 17 اسفند 1400 10:43

فال روزانه سه‌ شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با اتفاقهای غیرمنتظره‌ای آغاز خواهید کرد. اجازه ندهید این اتفاقها شما را از مسیر هدفهایتان دور کند. در اردیبهشت سال آینده پیشنهادی برای تغییر شغل به شما داده می‌شود. به صلاح شماست که این پیشنهاد را قبول نکنید. در غیر این صورت نه‌تنها در شغل آینده موفق نخواهید بود، بلکه شغل فعلیتان را نیز از دست خواهید داد. خرداد سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خطری در شهریور سال آینده در کمین شما نشسته است. پیشنهاد می‌کنیم در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامتتان باشید. در آذر سالی که از راه می‌رسد پولی روانه حسابهای بانکی شما می‌شود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. دی ماه سال آینده زمان بسیار حساسی برای شماست. در این ماه فرصتی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر فراهم می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های چشمگیر را غنیمت بدانید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده عمر شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌کار با اتفاق نگران‌‌کننده‌ای روبرو خواهید شد. امروز ناخواسته اشتباهی را مرتکب می شوید، مسئولیت این اشتباه را بر عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. برای افزایش درآمد پول خود را تجارتی مطمئن و بی‌ضرر سرمایه‌گذاری کنید. خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌نمی‌دهد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. کارهای خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت کنید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۲/ ۱۴۰۰

امروز حسابی بر اعصاب‌تان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیاندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.