کد مطلب: 351931

شنبه 3 مهر 1400 11:59

توییتر به‌زودی بیت‌کوین پاداش می‌دهد!

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از رویترز، این شرکت می‌گوید که روش‌های جدیدی را برای کمک به کاربران به‌منظور برخورداری از تجربه ایمن‌تر در توییتر آزمایش می‌کند، مانند هشدار هنگام ورود افراد به یک مکالمه «جنجالی» یا اجازه دادن به آنها برای ترک یک رشته توییت.

معرفی این ویژگی‌ها و اصطلاحا محصولات، بخشی از تلاش‌های توییتر برای رقابت با پلتفرم‌های رقیب مانند فیسبوک و یوتیوب است.

کاربران توییتر در سراسر جهان با دیوایس‌های iOS اکنون می‌توانند پرداخت‌های دیجیتال را ارسال و دریافت کنند. این امکان، پیش از این محدود به یک گروه کوچک آزمایشی بود.

به این ترتیب، کاربران می‌توانند با استفاده از اتصال اپلیکیشن‌هایی مانند Cash App، Patreon، Venmo، Chipper، BandCamp، Razorpay، GoFundMe، Picpay و Wealthsimple Cash به بیوی توییتر خود، از سایر کاربران، رمزارز پاداش بگیرند. علاوه بر این، توییتر اعلام کرد قصد دارد از احراز هویت برای NFTها(توکن‌های غیرقابل‌تعویض) که دارایی‌های دیجیتال مانند تصاویر یا فیلم‌هایی هستند که در یک بلاکچین وجود دارند، پشتیبانی کند. این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد تا مالکیت NFT خود را در توییتر ردیابی کنند و به نمایش بگذارند.

توییتر همچنین با هدف رشد قابلیت «اسپیسز»، یک صندوق برای ارائه پشتیبانی مالی، فنی و بازاریابی به کاربرانی که به‌طور مرتب برنامه‌های صوتی را در اسپیسز میزبانی می‌کنند، راه‌اندازی می‌کند.

آندره ژان پیر که به‌عنوان آزمایش‌کننده اولیه بتا برای اسپیسز فعالیت می‌کرد، گفت: «این پشتیبانی به میزبان‌های اسپیسز امکان می‌دهد تا مکالمات بیشتر و بهتری ترتیب دهند.»

توییتر همچنین می‌گوید که در حال بررسی چگونگی فراهم کردن امکان فیلتر کردن کلمات خاص برای کاربران است. این امکان، باعث می‌شود که کاربران، کلمات فیلتر شده ازجمله واژه‌های توهین‌آمیز را در پاسخ به توییت‌های خود مشاهده نکنند.

منبع: همشهری