کد مطلب: 337707

دوشنبه 15 شهریور 1400 21:38

پرسون گزارش می دهد؛

معرفی بهترین هتل های تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، تهران به عنوان پایتخت کشور سالانه پذیرای مسافران فراوانی است. این پایتخت جذاب و دیدنی گزینه های فراوانی برای اقامت دارد و انتخاب بهترین هتل در میان این گزینه های بی شمار کار دشورای است. در ادامه چند هتل برتر تهران را به شما معرفی می کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی و تاریخچه

هتل اسپیناس پالاس نام یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس تهران است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. همه چیز در این هتل لوکس و چشم نواز است؛ به محض ورود به داخل هتل، یک لابی زیبا و پرزرق و برق را خواهید دید که با لوسترهای بزرگ تزئین شده است و اغلب اوقات صدای موسیقی آرامش بخشی در آن به گوش می رسد. هتل اسپیناس پالاس 24 طبقه و 400 باب اتاق (معادل 800 تخت) دارد و با انواع اتاق های دو تخته عادی گرفته تا دو تخته رویال و سوئیت پرزیدنتال آماده است تا اقامتی فراموش نشدنی در پایتخت را برای تان رقم بزند.

یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر رقیبانش متمایز می کند دقت به جزئیات در دکوراسیون اتاق هاست. هر اتاق این هتل، دکوراسیون و معماری مخصوص به خود را دارد و همین موضوع سبب می شود تا هر بار که میهمان اسپیناس می شوید، لحظات متفاوتی را تجربه کنید.

در کنار این ویژگی های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران، چشم انداز هتل به پایتخت و موقعیت جغرافیایی آن، کیفیت بالای سرویس صبحانه و امکانات و خدمات رفاهی متنوع هتل از برترین ویژگی های این مجموعه به شمار می آید. هرچند سرعت پایین اینترنت در بخش های مختلف هتل باعث شده است تا میهمانان هتل، تجربه عالی که باید در این هتل کسب کنند را به دست نیاورند.

امکانات عمومی

هتل اسپیناس پالاس امکانات پیشرفته و خوبی دارد که باعث می شود هیچ دغدغه ای برای شما باقی نماند. اگر با اتومبیل شخصی تان راهی پایتخت شده اید می توانید از پارکینگ بزرگ هتل استفاده کنید. هر کدام از اتاق های این مجموعه به امکاناتی نظیر سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، اینترنت پر سرعت بی سیم، شبکه‌ های ماهواره‌ای خبری، سالن‌ های ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات خشکشویی، کافی نت، اجاره اتومبیل و...مجهز هستند.

همچنین یک رستوران ایرانی سنتی به نام لاتون در این مجموعه قرار دارد که با طراحی و دکوراسیون سنتی، شما را با خود به سفری در تاریخ می برد. این رستوران با چشم انداز زیبایی از که شهر برای شما به نمایش می گذارد، لحظات خوشی را برای تان رقم خواهد زد. یک کافه هم در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، سالاد، اسنک‌ و ساندویچ‌ سرو می کند.

خوب است بدانید که می توانید از امکانات این هتل برای برگزاری انواع مراسم، اجلاس‌ها و همایش‌های خود نیز استفاده کنید چرا که این هتل 40 اتاق کار و قرارداد و 14 سالن با ظرفیت‌های متفاوت برای این منظور دارد.

اتاق ها و امکانات

در هتل اسپیناس پلاس چندین نوع اتاق مختلف وجود دارد؛ دوتخته عادی فقط دبل، دوتخته عادی فقط توئین، دوتخته رویال، دو تخته دبل طبقات بالا EF، دو تخته رویال طبقات بالا EF، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت پرزیدنتال دو نفره. هر کدام از این اتاق ها امکانات و دکوراسیون مخصوص به خود را دارند. از جمله امکاناتی که در اکثر اتاق های هتل وجود دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد: قهوه ساز، سرویس فرنگی، وان در حمام برخی اتاق ها، صندوق امانات، سشوار، یخچال، تلویزیون، اینترنت Wi-Fi، اتو و ... .

مسیر دسترسی

تهران، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان 33، هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل در غرب تهران قرار گرفته است و دسترسی خوبی به برخی جاذبه های مهم پایتخت دارد. شما می توانید در طول اقامت در این هتل به برخی جاذبه های مهم مثل برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و برخی مراکز خرید معروف مثل مرکز خرید رویال سعادت آباد و میلاد نور دسترسی راحتی داشته باشید.

فاصله تا برج میلاد تهران 12 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید رویال سعادت آباد 5 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید میلاد نور 5.3 کیلومتر

فاصله تا مجموعه توچال 12 کیلومتر

فاصله تا مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد 12 کیلومتر

هتل پرشین پلازا تهران

معرفی و تاریخچه

هتل پنج ستاره پرشین پلازا از لوکس ترین هتل های پایتخت با تلفیقی از معماری مدرن و ایرانی در سال 1397 در خیابان سهروردی شمالی به بهره برداری رسید. لابی زیبای هتل با گچ بری های طلایی و تزئینات آن، کاغذ دیواری ها و لوسترهای زیبا، فضای متفاوت و چشم نواز را ایجاد کرده است.از آنجا که این مجموعه دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد و سالن های مجهز برای برگزاری همایش ها، نشست ها، جشن ها و... به شما ارائه می دهد، می تواند انتخاب مناسبی برای برگزاری جلسات یا مراسم خاص پیش رو باشد.

امکانات عمومی

در انتهای لابی، کافی شاپ مجموعه با فضایی دنج و آرام برای دیدارهای دوستانه یا خانوادگی، با انواع نوشیدنی ها و رستوران هتل در طبقه M با انواع غذاهای ایرانی و بین الملل آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هتل است. همچنین سالن های مجلل هتل با فضایی دلپذیر، میزبان انواع نشست ها و مراسم خاص شما خواهد بود. چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، صرافی، جکوزی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، پارکینگ، خودپرداز، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و... سایر خدمات و امکاناتی است که مجموعه برای مهمانان در نظر گرفته است.

هتل پارسیان آزادی تهران

معرفی و تاریخچه

هتل پارسیان آزادی تهران، یکی از مجموعه هتل های بین المللی پارسیان است که در شمال پایتخت جا خوش کرده است. گرچه زمان ساخت این هتل 5 ستاره و مجلل به سال 1356 برمی گردد اما از شکوه و زیبایی این مجموعه چیزی کم نشده است؛ چرا که رسیدگی به این هتل همواره مدنظر بوده است و همچنین در سال 1386 این هتل موردبازسازی قرار گرفت.

قرارگیری هتل پارسیان آزادی در نزدیکی بزرگراه چمران، باعث شده تا دسترسی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. همچنین خوب است بدانید این هتل با امکاناتی نظیر سیستم یکپارچه BMS (سیستم نوین و هوشمند مدیریت ساختمان)، وجود تابلوهای مصرف بهینه آب و استفاده از ملحفه ها و حوله ها، جزو هتل های سبز و دوست دار محیط زیست محسوب می شود.

امکانات عمومی

برای خوشمزه گردی گزینه های متنوعی در هتل پارسیان آزادی تهران پیش روی شماست که عبارت اند از رستوران ایرانی پارسه، رستوران ژاپنی کنزو و کافه ایتالیایی پرسیت. در تمام این مکان ها، فضای شکیل و منوی متنوع می تواند رضایت شما را جلب کند. اگر می خواهید در هر ساعت از روز از میان وعده ای تازه و خوشمزه لذت ببرید حتما سری به لابی لانژ نیلو بزنید.

از دیگر خدمات خوب این هتل مجموعه ورزشی، فروشگاه، آرایشگاه، خدمات لاندری و 8 سالن مختلف برای برگزاری انواع رویدادها، جشن ها و همایش هاست.

هتل استقلال تهران

معرفی و تاریخچه

هتل پنج ستاره بین المللی پارسیان استقلال که پیش از انقلاب به عنوان هتل رویال هیلتون شناخته می شد، یکی از معروف ترین و محبوب ترین هتل های تهران است و تحت پوشش شرکت هتل های بین المللی پارسیان قرار دارد. در واقع این مجموعه هتل از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده است. برج غربی این هتل قدیمی تر است و در سال 1341 با 15 طبقه افتتاح شد. هرچند این برج بعد از گذشت این همه سال تا اندازه ای قدیمی شده اما تمام واحدهای موجود در آن به امکانات و خدمات رفاهی خوبی مجهز است.

برج شرقی نیز، 15 طبقه قرار دارد و از سال 1351 در حال فعالیت است.

برج شرقی نسبت به برج غربی نوسازتر و مدرن تر است و امکانات آن تاکنون توانسته رضایت حداکثری مسافران را به دست آورد.

هتل 5 ستاره استقلال تهران بیش از صدها اتاق، سوئیت بزرگ و کوچک با ظرفیت های متفاوت و متنوع دارد و معماری کلی آن تلفیقی از معماری مدرن و سنتی را به نمایش می گذارد.

از ویژگی های مثبت هتل استقلال می توان به دسترسی خوب آن به تعدادی از بزرگراه های مهم پایتخت، تعدادی از مراکز مهم تجاری، اداری و خرید و شمال شهر تهران اشاره کرد؛ هرچند برخورد کارکنان، سرویس صبحانه و وضعیت لابی هتل و چشم انداز آن به پایتخت نیز از مزایای این هتل به حساب می آید. البته قدیمی بودن هتل و تعدادی از وسایل و بخش های آن به ویژه سرویس های حمام و توالت، در کنار کوچک بودن تعدادی از اتاق ها باعث شده است تا تمام میهمانان هتل رضایت صددرصدی از زمان اقامت شان در اینجا نداشته باشند.

امکانات عمومی

یکی از مهم ترین امکانات عمومی هتل استقلال تهران، رستوران ها و کافی شاپ آن است که در ساعت های مختلف روز به پذیرایی از میهمانان هتل می پردازد. 4 رستوران ملل که شامل رستوران های فرانسوی، ایتالیایی، تایلندی و عربی می شود در کنار کافی شاپ لابی هتل با اجرای زنده پیانو در تلاش هستند تا اوقات خوبی برای شما در زمان اقامت تان رقم بزنند.

از دیگر امکانات مهم هتل استقلال تهران، امکانات ورزشی آن است که از مهمترین و محبوب ترین آنها می توان به استخر مجلل و آکادمی تنیس هتل اشاره کرد. آکادمی تنیس هتل پارسیان استقلال که زیر نظر بخش خصوصی تجهیز و نگهداری می شود، دو زمین مسقف در ابعاد 40 در 20 مترمربع دارد. این زمین های تنیس مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی هستند که این موضوع استفاده از آنها را در طول سال امکان پذیر می کند. همچنین این زمین های تنیس با داشتن سیستم مه‌پاش در بالای خط سرویس به حل مشکل گرمای هوا و بالابردن رطوبت و اکسیژن هوا کمک می کنند. شما همه روزه می توانید از ساعت 7 تا 23 از خدمات این آکادمی تنیس بهره بگیرید و از لحظات تان در زمان حضور در این هتل نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر موارد بالا، هتل استقلال تهران از ابتدای تاسیس تا امروز، به عنوان یکی از مهمترین مراکز پایتخت برای برگزاری بسیاری از همایش ها و مراسم رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شهرت داشته و مورد استفاده بوده است. از دیگر مزیت های مهم هتل استقلال، موقعیت مکانی خوب آن است که در نزدیکی زیباترین و بلندترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر قرار دارد و به همین جهت دسترسی خوبی به جاذبه هایی مانند میدان تجریش، پارک ملت و تعدادی از مراکز خرید مهم دارد. همچنین نمایشگاه بین المللی تهران و صدا و سیمای ایران در فاصله چند دقیقه ای به این هتل واقع شده اند و اتوبان چمران درست از روبروی آن می گذرد. در کنار اینها، اقامت در هتل پارسیان استقلال به شما این امکان را می دهد تا از چشم انداز زیبایی به ارتفاعات تهران مانند توچال داشته باشید و در زمانی اندک به مراکز تفریحی مهم پایتخت مانند بام تهران، تله کابین، کاخ سعدآباد، پیست اسکی توچال و ... برسید.

هتل هما تهران

معرفی و تاریخچه

هما تهران یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس پایتخت است که در خیابان ولیعصر جا خوش کرده و دسترسی فوق العاده ای به شمال و جنوب شهر دارد. بنابراین اگر کیفیت هتل و مسیر دسترسی برای شما مهم است، می توانید با خیال راحت هتل هما را انتخاب کنید. همچنین با طی یک مسافت کوتاه، به دیدنی هایی چون پارک ملت، موزه تماشاگه زمان، پارک ساعی، پارک طالقانی، پل طبیعت، پارک آب و آتش و باغ کتاب خواهید رسید.

جالب است بدانید این هتل که در سال 1353 ساخته شده، پیشتر با نام هتل شرایتون شناخته می شد و زیرمجموعه ای از این مجموعه هتل معتبر به شمار می رفت. البته پس از انقلاب این هتل ملی شد، در اختیار دولت قرار گرفت و تغییر نام پیدا کرد. این هتل در سال 1373 بازسازی و به تجهیزات و بخش های مختلف درون هتل رسیدگی شد.

در مجموع از مزایای هتل هما تهران می توان به پرسنل کار درست و خوش برخورد، نظافت بالا و صبحانه خوشمزه اشاره کرد. از طرفی به دلیل قدیمی بودن، برخی از اتاق های قدیمی و نوسازی نشده، با باقی خدمات و امکانات هتل سازگاری ندارد و توی ذوق می زند.

امکانات عمومی

اول از هر چیز وسایل تان را بگذارید و به دل باغ هتل هما بروید. فضای سرسبز و باصفای مجموعه، حال و هوایتان را عوض و خستگی شما را رفع می کند. پس از آن برای صرف غذا می توانید به سراغ یکی از رستوران های هماکلاس، گلستان و یا رستوران روباز دلفین بروید. تمام رستوران ها کیفیت و تنوع غذایی خیلی خوبی دارند و انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را به شما پیشنهاد می دهند. پیشنهاد ما آن است که در هوای مطبوع، حتما سری به رستوران دلفین بزنید و از ترکیب حوض، آبنما و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. علاوه بر همه این ها، یک کافی شاپ 24 ساعته در هتل هما قرار دارد که تمام وقت به مهمانان خدمات می دهد.

برای تفریح و سرگرمی در هتل هما تهران روی استخر سرپوشیده، جکوزی، سونای خشک و بخار، زمین تنیس و سالن بدن سازی مجموعه حساب باز کنید. همچنین می توانید برای تنوع سری به حمام سنتی و یا حمام ترکی مجموعه بزنید و این بار به سبک متفاوتی حمام کنید.

از دیگر خدمات هتل هما که در دسترس شما قرار دارد می توان به ترانسفر فرودگاه، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پرسرعت، کافی نت، آرایشگاه، بیزینس سنتر، پارکینگ و سالن برگزاری عروسی و انواع مراسم اشاره کرد.

باید بدانید خدماتی چون استخر، سونای خشک و بخار، صبحانه بوفه و اینترنت از جمله خدمات رایگان هتل هما تهران هستند.