کد مطلب: 304594

جمعه 21 خرداد 1400 15:29

نماینده ولی فقیه در گیلان؛

ترامپ‌‌‌‌‌‌ به دنبال فشار حداکثری بود و بایدن به دنبال مهار حداکثری است/ به اروپایی ها خوشبین نیستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: شنبه ۲۲ خردادماه جاری مصادف با اول ذی الحجه ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز هفته کرامت است.

وی به وجود زائران گیلانی مرقد حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد جمکران در قم اشاره کرد و افزود: به طور قطع اتصال راه آهن گیلان به قم مسافران بسیاری دارد و تلاش می کنیم با همراهی مسئولان مربوطه این امر محقق شود.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری، بیان کرد: آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ به دنبال فشار حداکثری بر ایران بود و با روی کار آمدن بایدن به دنبال مهار حداکثری است.

آیت الله فلاحتی، ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی را از ترفندهای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمن درصدد برجسته سازی تحریم ها، اعمال فشار و تحریف است و با القای مهندسی انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق های رای هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام مسائل را بهانه می کند تا به نهادها و ارزش های نظام حمله کند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان معتمد رهبر معظم انقلاب است و «مر» قانون عمل می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تاریک نشان دادن مسیر حرکت مردم ایران توسط دشمن اشاره کرد و گفت: هوشیاری و بیداری ملت ایران راهکار مقابله با نقشه های دشمن است ضمن اینکه مشکل کشور با تکیه به جوانان و توان داخلی برطرف می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: یک مناظره دیگر باقی مانده و به عنوان برادر کوچک و یک شهروند توصیه می کنم کاندیداهای انتخابات سیاه نمایی نکنند زیرا تخریب کردن کار عاقلانه نیست و دشمن شاد کن است.

وی ادامه داد: مردم مسئولانی می خواهند که به صورت میدانی دردها را لمس کنند، ایده و اراده داشته باشند و مجاهدانه حرکت کنند.

امام جمعه رشت به برگزاری دور ششم مذاکرات برجامی اشاره کرد و یادآور شد: به اروپایی ها خوشبین نیستیم و براین اساس به همه دستگاه های نظارتی توصیه می کنم نظارت خود بر نشست های برجامی را بیشتر کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن به دنبال برجام ۲ برای مهار موشکی و برجام ۳ در راستای مهار ایران در جبهه مقاومت است، تصریح کرد: سیلی که دشمن در جبهه مقاومت خورد هرگز از صورت آنها پاک نخواهد شد.

وی، تنها را موفقیت ملت ایران را ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر عنوان کرد و افزود: مردم ایران از مسئولان خود می خواهند جرات ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مردم برای انتخاب نمایندگان خود در شوراها به عکس و بنر آنها نباید توجه کنند، بیان کرد: مردم به صورت مدبرانه و عاقلانه در انتخابات شرکت می کند و این امر موجب یأس آمریکا و رژیم صهیونیستی می شود.

منبع: روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان