کد مطلب: 304278

چهارشنبه 19 خرداد 1400 16:03

مرد سوپرمن نما وسط خیابان حادثه آفرید

به گزارش سایت خبری پرسون، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که اقدام عجیب یک مرد برزیلی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مرد در حالی که لباس سوپرمن بر تن کرده بود و قصد داشت با حرکت دست یک اتوبوس در حال حرکت را متوقف کند توسط این خودرو زیر گرفته شد.

بنا به گزارش دیلی میل در این اتفاق عجیب که در شهر «بارا دوس کوکوئروس» برزیل رخ داد «لوئیز رببِرو دِ آندرادِ» قصد تهیه یک فیلم هیجان انگیز برای صفحه اش در فضای مجازی را داشت که دچار حادثه شد. ظاهرا لوئیز با پوشیدن لباس سوپرمن قصد نشان دادن قدرت خود در متوقف کردن خودرو را داشت که دچار حادثه شد.

در ویدئوی منتشر شده او در حالی که در وسط خیابان ایستاده و دوربین را به سمت اتوبوس در حال حرکت گرفته دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان اتوبوس به او برخورد کرده و وی را به گوشه‌ای از خیابان پرتاب می‌کند.

این مرد با خوش شانسی در این حادثه دچار جراحت نشد. لوئیز در گفتگو با ۵News گفت: «من همیشه دوست دارم کار‌های فوق العاده انجام دهم. من در این حادثه دچار آسیب جدی نشدم، چون دست خدا با من بود. خدا در آن لحظه با من بود و مرا از آسیب نجات داد.»