شناسه خبر: 503554

دوشنبه 26 تیر 1402 09:01

کسب "جایزه ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری" توسط بانک پاسارگاد

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمله اهداف تجاری اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، باعنوان اجلاس طرح انتخاب ملی می‌توان به: معرفی دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توســـعه فروش محصــولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری اشاره کرد.

گفتنی است کسب جایزه ملی " انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری" توسط بانک پاسارگاد در ادامه موفقیت‌های این بانک در این حوزه رخ داده است، این بانک که در دو دوره گذشته جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان عنوان محبوب‌ترین نام تجاری در نظام بانکی کشور را کسب کرده بود، پس از کسب جایزه ملی "انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری" در اجلاس طرح انتخاب ملی، در دهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان نیز که با حضور بیش از 1500 نام تجاری برگزار گردید با کسب رتبه اول در تمام گروه‌ها این موفقیت را تکرار کرد و بار دیگر به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری بانکی معرفی شد.