شناسه خبر: 459021

سه شنبه 4 بهمن 1401 12:32

نظری:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت قابل قبول نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، سید غنی نظری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتظار می‌رود مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اجرایی شود. افزایش قیمت گاز غیرقابل قبول بوده و یک کارگر ساختمانی چگونه می‌خواهد دو میلیون قبض گاز پرداخت کند این قیمت‌گذاری غیرمعقول بوده و نباید دست در جیب مردم کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود باید از حقوق کارکنان دفاع کرده و اجازه ندهیم در بودجه به سادگی از کنار این موضوع دور شود. ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در بورس به حساب ۱۲ شرکت رفته و باید مشخص شود که این پول‌ها در کجاست و برای چه هزینه شده است.

وی همچنین بیان کرد: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرده و براساس حقوق بین‌الملل حق داریم که اقدام متقابل و سریع انجام دهیم، اما گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص احساسی بودن این اقدام را به منزله عذرخواهی برداشت می‌کنیم. در خصوص مباحث ملی با هیچ کس تعارفی نداریم و یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد.