شناسه خبر: 405594

چهارشنبه 22 تیر 1401 15:44

نحوه چیدمان مبل در منزل

به گزارش سایت خبری پرسون، چیدمان طبق اصول فنگ شویی، نه تنها باعث ایجاد انرژی مثبت در خانه می شود، بلکه بر روی افراد خانه هم تاثیر گذار است؛ پس اگر اصول فنگ شویی را رعایت کنید، متوجه می شوید که چه تغییرات زیادی در خود و محیط خانه تان ایجاد شده است. یکی از اصول مهم این است که شما نباید مبل را جلوی پنجره قرار دهید؛ اما به نظرتان چرا انجام این کار در فنگ شویی ممنوع است؟

چرا نباید مبل را مقابل پنجره قرار داد؟

درست است که اگر مبل را زیر پنجره قرار دهید، زیباتر است اما عامل ایجاد بعضی از مشکلات هم خواهد بود‌. در واقع متخصصان فنگ شویی هشدار می‌ دهند که قرار دادن مبل جلوی پنجره جزء اقداماتی است که باید از آن اجتناب کنید‌ که در واقع یک نوع حس محدودیت را در افراد ایجاد می‌ کند‌‌.

مبل، میز و تخت خواب باید کنار پنجره باشد و از طرفی انرژی که از پنجره به سمت داخل می آید، باید در کل خانه بپیچد اما وجود مبل جلوی پنجره، مانع این اتفاق شده و به نوعی حس آسیب پذیری؛ بی قراری و کلافگی را ایجاد می کند.

به جای قرار دادن مبل کنار پنجره باید چه کار کرد؟

به جای این که مبل را مقابل پنجره بگذارید؛ باید کاری کنید که انرژی فنگ شویی در تبادل باشد و یک فضای مثبت و جذاب در خانه ایجاد کند؛ به طور مثال می توانید قاب های کریستالی گرد، روبان یا اکسسوری هایی که در فنگ شویی پیشنهاد می شود را به مبلمان تان اضافه کنید یا این که پشت مبل های خود؛ یک گلدان بزرگ با گیاهی شاداب قرار دهید تا انرژی راحت در آن جریان پیدا کند.

مبل را جلوی پنجره با این فاصله بچینید

حتما برایتان سؤال است که فاصله مبل تا پنجره چه قدر باید باشد؟ فاصله مبل تا پنجره حداقل باید 30 سانتی‌متر باشد تا انرژی در آن جا گیر نیفتد و راحت تر بتوانید پشت مبل تان را هم تمیز کنید.