شناسه خبر: 402226

دوشنبه 30 خرداد 1401 14:09

یونی بوک همراه شما در خرید و فروش کتاب

به گزارش سایت خبری پرسون، در این فروشگاه اینترنتی می توانید کتاب هایی را که قصد نگهدای از آن ندارید، برای فروش بگذارید و در اختیار خوانندگانی قرار دهید که به این کتاب ها نیاز دارند.

یونی بوک چیست؟!

یونی بوک در سال 1399 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، در فروشگاه اینترنتی یونی بوک می توانید کتاب های مدنظرتان را اعم از کتاب های دانشگاهی، کتاب های درسی، کتاب های عمومی و... به صورت کتاب نو و کتاب دست دوم خریداری نمایید. مخاطبین این فروشگاه اینترنتی علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی، دانشجویان و دانش آموزان هستند.

برند یونی بوک زیرمجموعه شرکت آدرینا جویان دانش است که هدف آن، حمایت از دانشجویان و قشر دانشجو است.

یونی بوک برای سهولت دانشجویان عزیز در سراسر کشور 27 شعبه حضوری در دانشگاه های مختلف تاسیس کرده است تا با تحویل حضوری، هزینه ی ارسال را تا 90% کاهش دهد.

خرید و فروش انواع کتاب با یونی بوک

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی ایران و پایین آمدن ارزش پول ملی، سبد خرید خانواده ها هر روز کوچکتر و کوچکتر میشود. متاسفانه یکی از اولین اقلامی که به عنوان کالای غیر ضروری، از لیست خرید افراد حذف می شود، کتاب است. کاهش سرانه مطالعه در کشور مشکلات زیادی را به همراه دارد از جمله پایین آمدن متوسط سطح آی کیو، پایین آمدن سطح اطلاعات عمومی در افراد و در نتیجه زود باوری اکثریت افراد جامعه در مواجه با اطلاعات اشتباه در زمینه های مختلف.

برای جلوگیری از کاهش سرانه مطالعه در کشور تلاش خود را کردیم تا با ایجاد شرایطی آسان تر و به صرفه تر ماننده صرفه جویی در هزینه ها و تنوع در خرید و فروش کتاب ها، تمامی افراد به خصوص دانشجویان را به کتابخوانی ترغیب کنیم.

در یونی بوک هر نوع کتابی که مدنظرتان است اعم از کتاب دانشگاهی، کتاب درسی، کتاب های عمومی ماننده رمان های پرطرفدار، کتاب های کمک درسی و کنکوری را خریداری نمایید.

خرید و فروش کتاب نو، دانشگاهی، عمومی و...

دسته بندی کتاب ها در یونی بوک بدین صورت است:

کتاب­های دانشگاهی:

علوم انسانی

فنی مهندسی

علم پایه

دروس عمومی

علوم پزشکی

پیراپزشکی

هنر

کتاب­های عمومی:

رمان

داستان

آموزش زبان

طراحی لباس

شعر

خرید و فروش کتاب دست دوم

در یونی بوک علاوه بر کتاب های نو می توانید کتاب دست دوم نیز تهیه کنید، در هر کدام از دسته بندی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم می توانید کتاب مورد نظرتان را به صورت کتاب دست دوم تهیه نمایید.

بیشترین قشری که تمایل به خرید کتاب دست دوم دارند، دانشجویان هستند زیرا برخی از کتاب های دانشگاهی هزینه های بالایی دارند یا کم یاب هستند و دسترسی به آنها بسیار دشوار است؛ در فروشگاه اینترنتی یونی بوک می توانید بدون دغدغه نسبت تهیه ی کتاب هایتان اقدام کنید. خرید کتاب دست دوم دانشگاهی راه نجاتی برای کاهش فشار قشر دانشجو از هزینه های سنگین دوران دانشجویی است.

در کنار خرید، می توانید کتاب هایتان را در یونی بوک برای فروش قرار دهید، در واقع در این فروشگاه می توانید به یک فروشنده تبدیل شوید، فروشنده کتاب های خودتان!

در ادامه نحوه فروشنده شدن در یونی بوک را برایتان شرح داده ایم.

نحوه ی ثبت نام در سایت یونی بوک

مراحل ثبت نام در سایت:

مرحله اول: وارد سایت https://unibook.shop/ شوید.

مرحله دوم: در نوار بالای صفحه بر روی گزینه پنل فروشندگان کلیک کنید.

مرحله سوم: اگر پیش از این حساب کاربری در یونی بوک داشته باشید، تنها لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می­توانید آدرس ایمیل و گذر واژه مورد نظرتان را وارد نمایید. دقت داشته باشید که گذر واژه نسبتاً سختی را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: در ادامه گزینه فروشنده شوید را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: در این مرحله نیاز است نام و نام خانوادگی و همچنین نام فروشگاه انتخابی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که منظور از نام فروشگاه، در واقع نام فروشگاه مجازی شماست و حتماً باید با حروف لاتین شروع شود. اکنون نیز شماره همراه خود را وارد کرده و در نهایت گزینه عضویت را انتخاب کنید.

مرحله ششم: اکنون موفق شده­اید وارد فروشگاه شوید. بر روی گزینه بزن بریم کلیک کنید تا راه اندازی فروشگاه نشان داده شود.

مرحله هفتم: آدرس خیابان یا منزل و فروشگاه خود را وارد کنید. دقت کنید که آدرس به صورت کامل و درست وارد شود. گزینه ادامه را انتخاب کنید.

مرحله هشتم: در نهایت وارد تنظیمات پرداخت می­شوید. در این مرحله نیز لازم است اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. این اطلاعات به منظور تسویه حساب پس از خرید کالای شما توسط مشتری مورد نیاز است.

سخن آخر

در فروشگاه کتاب اینترنتی یونی بوک، با محدودیتی از نوع خرید و فروش کتاب مواجه نیستید و می توانید انواع کتاب هایی که نیاز ندارید را برای فروش قرار دهید و نسخه دست دوم هر نوع کتابی که مدنظرتان است اعم از رمان، کتاب های عمومی، کتاب های دانشگاهی و کتاب های کنکوری و... را خریدداری نمایید.

تفاوتی ندارد ساکن کدام شهر و استان هستید یا در چه ساعتی از شبانه روز قرار دارید، هر زمانی که بخواهید می توانید اقدام به خرید و فروش کتاب مدنظرتان از سایت یونی بوک کنید.