شناسه خبر: 391103

سه شنبه 16 فروردین 1401 08:52

فال روزانه سه شنبه 16 فروردین 1401

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان دوستان و آشنایان حسابی شما را تحویل می‌گیرند و تولدی خاطره‌ساز را تجربه خواهید کرد. محبت اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. کارهای زیادی در بهار امسال روی سرتان آوار می‌شود. اجازه ندهید حجم زیاد این کارها شما را خسته کند. به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اتفاق فرخنده‌ای در خرداد امسال برای شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌‌ای برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر تبدیل کنید. با فرا رسیدن مرداد، عشقی جگرسوز به جان شما میفتد. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. شهریور امسال زمان استراحت شماست. در این ماه به همراه اعضای خانواده راهی سفری خاطره‌انگیز شوید و حسابی خوش بگذرانید. در ماه آبان با مشکل حقوقی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از افراد باتجربه کمک بگیرید. آذر که از راه رسید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. خطری مهلک در بهمن امسال در کمین شما نشسته است. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید و کاری نکنید که وجود نازنینتان به خطر بیفتد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

2791774_766

روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. یکی از آشنایان پیشنهاد مهمی را با شما درمیان می‌گذارد، از جان و دل پذیرای این پیشنهاد باشید و خاطر‌جمع باشید که انجام دادن آن به نفع شما تمام خواهد شد. امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

2791775_429

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.

2791768_537

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. امروز طعم خوش عاشقی را خواهید چشید.

2791769_234

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.

2791776_956

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. به ناگاه مهمانی از راه می‌رسد و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها را به پایان برسانید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

2791770_798

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید. فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

2791777_107

تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقعهای بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقعهای نابه‌جای ایشان را ندارید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.

2791771_584

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

2791766_892

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. آهنگ سفر کرده‌اید، اما در این مسافرت احتمال دارد کالای باارزشی را گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

2791772_604

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. ایده‌ای که به ذهن‌تان رسیده را اجرا کنید و مطمئن باشید که این ایده زمینه موفقیت شما را به دنبال دارد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد.

2791773_228

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

2791765_672

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.