شناسه خبر: 390116

شنبه 6 فروردین 1401 12:34

سلبریتی‌ها چگونه معروف می‌شوند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، حتماً اصطلاح یک شبه پولدار شدن را شنیده‌اید اما تا به حال نشنیده اید که بعضی‌ ها یک شبه مشهور شوند اما این اتفاق واقعیت دارد. افرادی در دنیا هستند که یک شبه به خاطر یکسری اتفاقات به موفقیت رسیدند و توانستند به سلبریتی یا یک فرد خیلی مشهور تبدیل شوند .

جاستین بیبر

بیبر بعد از اینکه یک ویدئو از خودش در حال خواندن آهنگ در یوتیوب منتشر کرد، مورد توجه مردم آمریکا قرار گرفت و همه گفتند که او یک استعداد تازه است. این ویدئو در سن 13 سالگی اش منتشر شد و از آن به بعد؛ همه او را شناختند و همین باعث شد که به یک خواننده مشهور در کل دنیا تبدیل شود.

جاستین بیبر

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان که یکی از سلبریتی های تقریبا بی استعداد دنیاست، هیچ توانایی خاصی برای معروف شدن نداشت تا اینکه انتشار یک ویدئوی شخصی او را یک شبه معروف کرد و این موضوع، زندگی اش را تغییر داد، هرچند همچنان بسیاری از کارشناسان معتقدند او استحقاق معروفیت را ندارد.

میلی بابی براون

این بازیگر بریتانیایی در سال 2016 در یک سریال مشهور در نتفلیکس ایفای نقش کرد و همه به یک باره او را شناختند و پروژه‌ های بسیار هیجان انگیزی به او پیشنهاد شد و به خاطر یک سریال، به یک فرد میلیونر تبدیل شد.

لئوناردو دیکاپریو

دیکاپریو قبل از تایتانیک؛ فیلم های زیادی بازی کرده بود اما نقش جک در فیلم تایتانیک به یکی از اعجاب انگیز ترین نقش ها تبدیل شد و او را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد.

لئوناردو دیکاپریو

کیت وینسلت

کیت جایگاه خودش را در هالیوود در کنار دی کاپریو پیدا کرد و بعد از پخش شدن فیلم تایتانیک به یکباره به یکی از بزرگترین سلبریتی های دنیا تبدیل شد.

جونا هیل

جونا در دوران کودکی دوستی به نام جیک داشت که این دوستش خیلی اصرار داشت او در زمینه هنری استعداد دارد تا این که در سال 2004 پدر دوستش که کارگردان بود، او را در فیلم خودش راه داد که همه متوجه استعداد بالای او شدند و او هم یک شبه به شهرت رسید.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس جزء افرادی است که یک شبه معروف شده و همه این ها به خاطر یک فیلم مستقلی بود که از خودش انتشار داد و همه متوجه شدند که چقدر می‌ تواند در زمینه بازیگری استعداد داشته باشد.

جنیفر لارنس

مایلی سایرس

این سلبریتی در سن 13 سالگی به شهرت رسید و به یک ستاره بزرگ تبدیل شد.

رابرت پتینسون

رابرت جزو افرادی بود که یک شبه معروف شد. علت هم این بود که در سن 21 سالگی نقشی را در یک فیلم به عهده گرفت که بعد از آن دیگران او را می‌ شناختند؛ در صورتی که تا قبل از آن حتی عکس او را هم ندیده بودند.

جرارد باتلر

بازیگر شدن برای جرارد، جزء اولویت هایش بود و همین باعث شد که در این زمینه فعالیت کند. البته در رشته وکالت تحصیل کرده بود اما بازی در یک فیلم سینمایی باعث شد که یک شبه زندگی‌اش تغییر پیدا کرده و مشهور شود.

جرارد باتلر

واتسون از سن 6 سالگی به شهرت رسید، زیرا از همان دوران در فیلم های سینمایی بازی می کرد. نقش او در اولین فیلمش خیلی معروف شد و همین باعث شد که به یکی از بزرگ‌ترین سلبریتی های دنیا تبدیل شود.

هیلاری سوانکاما واتسون

هیلاری جزو افرادی بود که در سال 1994 به خاطر بازی در یک فیلم به شهرت زیادی رسید که 6 سال بعد جایزه اسکار را به خاطر بهترین بازیگر در فیلم پسرها گریه نمی کنند؛ دریافت کرد.

دنیل ردکلیف

دنیل به خاطر نقشی که در هری پاتر بازی کرده بود، به شهرت بسیار زیادی رسید و در سن 12 سالگی به یک بازیگر بین‌المللی تبدیل شد و همین باعث شد که هیچ کس هری پاتر را از یاد نبرد.

دنیل ردکلیف

زوئی سالدانا

زوئی فیلم‌ های زیادی بازی کرد اما اولین فیلمش باعث شد که یک شبه به ستاره سینما تبدیل شود و طرفداران زیادی پیدا کند که حتی خودش هم باورش نمیشد.

اما استون

اما در یک فیلم کمدی مشهور در سال 2007 ایفای نقش کرد و همین باعث شد که فیلم های متعدد زیادی در سینمای هالیوود به او پیشنهاد شود اما همه چیز به خاطر همان کمدی مشهور بود.

اندرو گارفیلد

اندرو در فیلمِ شبکه اجتماعی سال 2010 نقش بسیار به یاد ماندنی ایفا کرد که همین باعث شد تا دیگران او را بشناسند و سال 2012 برای بازی در فیلم مرد عنکبوتی دعوت شد.

اندرو گارفیلد

کریس پاین

کریس را هیچ کس نمی شناخت تا این که در فیلم خاطرات پرنسس از استعداد خودش رونمایی کرد و از آن به بعد دیگر کسی نبود که او را نشناسد و همه چیز برایش خیلی سریع اتفاق افتاد.

ماریون کوتیار

ماریون قبلاً در سینمای فرانسه فعالیت کرده بود. بعد ها جزو افرادی بود که همیشه رتبه های اول را از لحاظ بازیگری دریافت می‌ کرد که در سال 2008 جایزه اسکار به او دادند اما شهرتش را یک شبه به دست‌آورد.

امبر هرد

امبر اولین بار در یک سریال تلویزیونی ظاهر شد که در کنار جانی دپ بازی کرده بود. فیلمی که توانست او را به یک سلبریتی تبدیل کند.

امبر هرد

ربکا بلک

ربکا در سن سیزده سالگی به همراه پدر و مادرش وارد یک استودیوی ضبط شد. تولید کننده‌ای که در آن جا بود؛ متوجه استعدادش شد و از او درخواست کرد که در موزیک ویدئوی اش همکاری کند. در وهله اول این کار را برای سرگرمی انجام داده بود اما بعد ها ویدیو های زیادی از آن منتشر شد و یک شبه به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

جرمی میکس

جرمی داستان بسیار هیجان انگیزی داشت که برای خودش هم تعجب برانگیز بود. اولین بار فیلمی از او پخش شد که پلیس در حال دستگیری اش در خیابان بود. این فیلم خیلی وایرال شد. بعد از آن به شهرت زیادی رسید و وارد صنعت مدلینگ هم شد.

آلانا تامپسون

آلانا از همان دوران کودکی چهره بسیار زیبایی داشت و مخاطبان زیادی مجذوبش شده بودند. شخصیت بسیار هیجان انگیزش هم باعث شد که به مصاحبه‌ های زیادی دعوت شود و همه چیز برای او یک شبه اتفاق افتاده بود.

منبع: نمناک