شناسه خبر: 352603

سه شنبه 6 مهر 1400 14:36

برنامه تیم ملی فوتبال برای مصاف با امارات مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمودرضا رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی پیش از برگزاری با تیم های امارات و کره جنوبی اظهار داشت: همانطور که همه می دانیم در مسیر صعود به جام جهانی در مرحله نهایی انتخابی بازی های سختی را در پیش رو داریم. آنچه مسلم است تیم های برتر آسیا مثل کره جنوبی در کنار تیم های قدرتمند منطقه مانند عراق و امارات رقبای ساده ای نیستند و پیروزی برابر این تیم ها مطمئنا کار دشواری خواهد بود اما ما نیز برنامه ریزی دقیقی در این مسیر انجام داده ایم. فدراسیون فوتبال برای بازی با امارات که 15 مهرماه در دوبی برگزار می شود، پیش بینی ها را از مدت ها قبل انجام داده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال دهم مهرماه در مرکز ملی فوتبال جمع می شوند و طبق پروتکل های بهداشتی تست PCR از آنها گرفته می شود. سپس ساعت 14 روز یکشنبه 11 مهرماه با پرواز اختصاصی زاگرس عازم دبی می شویم. 12 مهرماه لژیونرها از سایر کشورها به تیم ملی در امارات ملحق می شوند و ترکیب تیم کامل می شود تا ان شالله بازی شایسته ای در برابر امارات انجام دهیم، بلافاصله صبح روز بعد از بازی به تهران برمی گردیم تا برای بازی مقابل کره جنوبی که 20 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود آماده شویم.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال گفت: این دو مسابقه برای ما خیلی مهم است، چرا که یکی از این بازیها با رقیب سرسخت امارات است که در خانه خودش برگزار می شود. بنظرم دیدار با امارات بازی راحتی نیست، با توجه به سرمایه گذاری زیادی که روی تیم ملی شان انجام دادند تیم متفاوتی شده اند . بازی دوم با حریف اصلی و سنتی مان کره جنوبی است و به نظرم هر دو این بازی‌ها ۶ امتیازی هستند. آنچه مسلم است، کسب نتایج مناسب در این دو مسابقه بخش عمده ای از سرنوشت صعود تیم ملی به جام جهانی را روشن می کند و اگر بتوانیم امتیاز قابل قبولی از این دو بازی بدست بیاوریم، قدم بزرگی در راه صعود به جام جهانی برداشته ایم. برهمین اساس تمام ارکان فدراسیون فوتبال بسیج شده و در حال سازماندهی برنامه های تیم ملی فوتبال هستند. همچنین برای اعزام تیم ملی به کشور امارات امکانات از پیش بررسی شده است و گروهی برای بازدید از محل اقامت، زمین تمرین و محل برگزاری مسابقه اعزام شده اند

رضایی اضافه کرد: برای میزبانی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی از مدت ها پیش ستاد هماهنگی و برنامه ریزی جام جهانی 2022 قطر در حال فعالیت است تا یک میزبانی شایسته دیگر نیز برابر کره جنوبی داشته باشیم. به هر جهت حضور در جام جهانی یک اتفاق بسیار بزرگ است و امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده و با رشادت و توان بازیکنان تیم ملی فوتبال و کادر فنی بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم و قدم محکمی را در این مرحله برداریم.

منبع: فارس