شناسه خبر: 350514

شنبه 27 شهریور 1400 21:37

فاطمی جدی ترین گزینه استانداری یزد

به گزارش پرسون از یزد، بر اساس شنیده ها در میان گزینه هایی که این روزها بر سر زبان ها افتاده و به عنوان شانس سکانداری یزد مطرح می شوند احتمال سکانداری مهران فاطمی بیش از همه وجود دارد

فاطمی که از مدیران انقلابی، جوان، تاثیرگذار و پر تلاش در عرصه سیاسی یزد به حساب می آید و سابقه مدیرکلی حوزه استاندار در زمان استانداری سردار فلاح زاده را نیز در کارنامه اجرایی خویش دارد بیش از رقبای دیگرش همچون بابایی، مهدیان و ناظمی اردکانی شانس حضور در استانداری یزد را دارد.

وی که پیش تر هم در سامانه معرفی مدیران یکی از گزینه های پیشنهادی جدی معرفی شده است این روزها حسابی نظر مسئولان کشور و استان را به خود جلب کرده است

مهران فاطمی متولد 1357 در روستای اسفند آبادبخش بهمن شهرستان ابرکوه است که دکترای مخاطرات آب و هوا شناسی از دانشگاه یزد دارد.

مدیرکلی حوزه استاندار یزد، مدیریت سازمان ملی جوانان و مشاور استاندار از جمله سوابق اجرایی مدیریتی این چهره سیاسی استان است.

گفتنی است وی مدرس و عضو هئیت علمی دانشگاه دولتی میبد بوده و در دوران انتخابات ریاست جمهوری امسال نیز به عنوان قائلم مقام و سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در یزد فعالیت داشته است.

حیران_استان یزد