شناسه خبر: 349549

سه شنبه 23 شهریور 1400 09:41

افزایش ۲۰ درصدی قیمت SafeMoon همزمان با انتشار اولین کیف پول

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت این رمزارز به طور مناسب 20 درصد در یک بازه 24 ساعته افزایش یافت و گویی به سمت ماه حرکت کرد. متأسفانه برای دارندگان توکن، سه ماه گذشته نزولی بوده است.

SafeMoon یک توکن در زنجیره هوشمند بایننس است. بر خلاف بسیاری از آلت کوین ها، این نه یک توکن حکمرانی (به عنوان مثال ، COMP یا UNI) است که حق رأی را بر روی یک پروتکل باز می کند و نه یک توکن مفید (مانند BAT یا Filecoin) که به عملکرد پروتکل می افزاید. این بیشتر شبیه یک رمز میم مانند Shiba Inu است که برای خرید و فروش سرگرم کننده وجود دارد و امیدوار است از طریق هولد و نگهداری درآمد کسب کند.

اما SafeMoon چند ویژگی منحصر به فرد دارد. اول، هر بار که فروش می کنند، 10 درصد از دارندگان مالیات می گیرد. این به عنوان یک عامل بازدارنده خفیف برای فروش بیشتر عمل می کند. علاوه بر این، نیمی از این مالیات 10 درصدی به طور نسبی بین دارندگان SafeMoon بر اساس میزان مالکیت آنها تقسیم می شود، در حالی که نیمی دیگر به مخزن نقدینگی می رسد. در آخر، مانند اتریوم، توکن های SafeMoon به تدریج در حال سوزاندن هستند تا فشار تورمی بر دارایی وارد شود. هدف این است که راهی “ایمن” برای برای افزایش قیمت توکن وجود داشته باشد.

از آنجایی که در 11 می (21اردیبهشت) به بالاترین سطح خود یعنی 0.00001094 دلار رسیده است، با وجود اعلام استقبال توسط بنیانگذار Barstool Sports، دیو پورتنو (Dave Portnoy)، مبنی بر اینکه این شیت کوین مورد علاقه وی است، 84 درصد ارزش خود را از دست داده است.

یکی از دلایل احتمالی این امر این است که SafeMoon به راحتی قابل دریافت یا مبادله نیست. در مقایسه با سایر رمزارزها در حجم کم معامله می شود. زیرا در هیچ صرافی اصلی در دسترس نیست.

حتی صرافی هایی که این توکن را لیست کرده اند در انجام این کار مشکل داشته اند. BitMart، که اولین بار این دارایی را در فروردین در دسترس قرار داد، تا اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) قادر به توزیع مجدد توکن نبود و فقط می توانست پاداش های خود را هر ماه به کاربران اطلاع دهد. بیشتر معاملات SafeMoon در صرافی PancakeSwap انجام می شود و توزیع مجدد روزانه را این صرافی غیر متمرکز ارائه می دهد.

اگر یک کیف پول مناسب در دسترس باشد، باید این مشکل را حل کند، زیرا می تواند به طور مستقیم این توکن را در خود جای دهد. دارندگان این توکن، پاداش خود را از کسانی که توکن را به فروش می رسانند، به صورت روزانه در کیف پول خود دریافت می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: Decrypt.co