شناسه خبر: 232337

پنج شنبه 23 بهمن 1399 13:08

اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 24 بهمن ماه و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت چهار ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ 24 بهمن ماه تا ساعت 4 صبح همان روز، ارائه خدمات بانکی امکان پذیر نخواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره 4373-021 در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.