خبر مهم از شد ۷۵۰ درصدی برای شیبا اینو

در ماه سپتامبر، برخلاف انتظار سرمایه‌گذاران، روند قیمت شیبا اینو (SHIB) به‌طور قابل‌توجهی صعودی بود.
تصویر خبر مهم از شد ۷۵۰ درصدی برای شیبا اینو

به گزارش سایت خبری پرسون، این ارز دیجیتال به بالاترین سطح سه‌ماهه خود رسید. پس از کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، قیمت شیبا اینو با رشدی ۵۱ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۱۴۸ دلار افزایش یافت.

در این میان، لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو هم اعلام کرده که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین لایه دوم شیباریوم به سقف تاریخی ۷.۰۳ میلیون دلار رسیده است.

او همچنین به توسعه سریع شیباریوم و رکوردهای روزانه آن اشاره و اعلام کرده که توکن‌های K۹BONE و BONE نیز از این رشد بهره‌مند شده‌اند. تعداد تراکنش‌های شیباریوم در عرض سه روز، ۲۶۷ درصد افزایش یافته و از ۳,۰۹۰ به ۱۱,۳۶۰ تراکنش رسیده است.

با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۰۰۰۰۱۹۶۷ دلار کاهش یافته است، اما همچنان در منطقه خرید مطلوبی قرار دارد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه اشباع خرید رسیده و ممکن است پس از پایان این وضعیت، روند صعودی دوباره آغاز شود. غلبه قیمت بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۱۷۲ دلار، روند صعودی را تأیید خواهد کرد.

در همین راستا، یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام اسکار راموس (Oscar Ramos)، معتقد است که رشد قیمت شیبا بسیار گسترده خواهد بود. او به رشد ۴۰۰ درصدی قیمت شیبا در ده روز اول ماه مارس و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۳۵۶ دلار اشاره کرده است.

بر این اساس، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت شیبا اینو ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار برسد و سپس، در سال ۲۰۲۵ با رشدی ۷۵۰ درصدی به رکوردی جدید و بالاتر از ۰.۰۰۰۱۷ دلار دست یابد.

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های بیشتر برای خرید این ارز دیجیتال هستند. این تحلیل‌ها نشان می‌دهند که علی‌رغم افت اخیر، شیبا اینو همچنان پتانسیل رشد زیادی دارد و ممکن است رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

منبع: رمزارزنیوز

786444

سازمان آگهی های پرسون