زمان و مهلت ثبت درخواست تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

ثبت درخواست تدریس در دانشگاه علمی کاربردی از امروز آغاز می شود.
تصویر زمان و مهلت ثبت درخواست تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر اصغر کشت کار ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام ۲ هفته است و متقاضیان تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان درخواست خود را ثبت‌کنند.

وی درباره فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری گفت: جهت ساماندهی بکارگیری مدرسان، نیاز سنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و کمبودهای موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت خواهد گرفت بطوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شده و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی می‌شود.

دکتر کشت کار افزود: هیات اجرایی معین استانی ، متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نموده اند تا سقف سه برابر ظرفیت جذب اعلام شده برای رشته مورد نظر جهت مصاحبه علمی دعوت می‌کند، در این مرحله استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان توسط دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه انجام می‌شود و پس از انجام مصاحبه در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی، رای نهایی توسط هیات اجرایی معین استان صادر شده و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه قرار می‌گیرد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهارکرد: پس از تصویب در هیئت اجرایی جذب دانشگاه، نهایتا کد مدرسی صادر شده و مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی، دوره الزامی تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی را برای متقاضیان برگزار می نماید.

دکتر کشت کار خاطر نشان کرد: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان ، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

منبع: ایسنا

418750