اغتشاشگران از جنس همان اراذل و اوباش کودتای ۲۸ مرداد هستند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به زیرساخت مردمی نظام است و اغتشاشگران در ادامه نقشه آمریکایی‌ها در کودتای ۲۸ مرداد، همان توطئه را تکرار می کنند تا به پشتوانه مردمی انقلاب ضربه وارد کنند.
تصویر اغتشاشگران از جنس همان اراذل و اوباش کودتای ۲۸ مرداد هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از بسیجیان مشهد افزود: باید برای همه جوانان تبیین شود که نه تنها هیچ قدرتی در جریان پیروزی این نظام نقش نداشت بلکه تنها نقشی که ابرقدرت شرق و غرب عالم در انقلاب اسلامی داشتند، در عرصه مخالفت و مقابله بود و علاوه بر دولت مستکبر آمریکا، حتی سردمداران شوروی سابق هم که ادعای ستیز با امپریالیسم را داشتند، در حمایت از حکومت پهلوی در ایران اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: امروزه هم وضع به همین ترتیب است و به پیروی از تلاش نظام سلطه برای زمین زدن این انقلاب در دوران دفاع مقدس، در شرایط کنونی هم جماعتی از کشورهای مستکبر عالم در برابر این انقلاب ایستاده اند و در مقابل، همانطور که در دوران دفاع مقدس این مردم بودند که از کشور دفاع کردند، امروزه هم تنها پشتوانه قابل اتکای نظام، زیرساخت و بدنه مردمی آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دنیا می داند که آمریکا پشت توطئه های اخیر ایران است. آنها خود هم به این دخالت ها اذعان دارند اما بسیجیان و همه دلسوزان انقلاب باید بدانند که این هجمه همه جانبه، نمونه مشابهی در تاریخ دارد و در کودتای ۲۸ مرداد هم مشابه همه این جنایت ها در خیابان شهرهای ایران صورت می گرفت تا دولت ملی سرنگون و دیکتاتور مزدور آمریکایی ها بر ملت ما مسلط شود.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: اغتشاشگران از جنس همان اراذل و اوباش کودتای ۲۸ مرداد هستند، عناصر مخلص و انقلابی ما نیز همان روحیه و اراده ای را دارند که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی اظهار داشت: همچون همیشه دو جریان متقابل اسلام و استکبار، با همان کیفیت گذشته و فقط در ظاهر جدیدی در ایران اسلامی با هم پنجه در پنجه هستند. با این حال، مایه تاسف آن است که عده ای جوان ناآگاه با این اراذل و اوباش همراه شده اند و در این شرایط، رسالت اصلی جریان انقلابی، آگاهسازی جوانانی است که از جنس این شعبان بی مخ ها نیستند اما در اثر غفلت و هیجان، ضمیمه این جریان معاند شده اند. اینجاست که تبیین و کار فرهنگی ضرورت پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به موازات نقش مردم که اصلی ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی بود، مسئله مهم دیگر این بود که حتی یک گلوله در جریان استقرار نظام اسلامی نقش آفرینی نکرد و فقط اراده مردم بود که با سینه خود در برابر گلوله داغ طاغوت می ایستادند و مجری اراده خدا در این کشور شدند و این وضعیت انقلاب ما و نظامی بود که بر مبنای خواست مردم برپا شد و به همین منوال، در ۴۳ سالی هم که از عمر بابرکت این نظام می گذرد، استقامت مردم و خون شهدا بوده که انقلاب اسلامی را برپا نگاه داشته است.

418748