چالش ما، چالش هسته‌ای یا مساله حجاب و آزادی نیست

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تاکید براینکه جنگ ترکیبی امروز علیه ایران اسلامی با هدف تضعیف باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم عزیزمان است، گفت: دشمن چشم دیدن پیشرفت و قدرت ایران اسلامی را ندارد.
تصویر چالش ما، چالش هسته‌ای یا مساله حجاب و آزادی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام احمد دهدار در جمع کارکنان پایور و وظیفه بنیاد تعاون ارتش گفت: چالش ما، چالش هسته‌ای یا مساله حجاب و آزادی نیست؛ دشمن چشم دیدن قدرت و پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و ۴۳ سال است نسبت به کشور ما تحریم های متعدد اعمال کرده اما هرگز نتوانسته و نخواهد توانست مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود. برای همین است که سعی در ناامید کردن مردم دارد و تلاش خود را می‌ کند تا پشتوانه مردمی را از انقلاب اسلامی بگیرد.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی حرص می‌خورند برای همین با همه امکانات وارد میدان شده‌اند اما یقین بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

امیر سرتیپ دوم آقایی همچنین افزود: شکوه و عظمت انقلاب اسلامی قطعا بزرگتر و بالاتر از هیمنه پوشالین دشمنان است و آنها کاری از پیش نخواهند برد.

منبع: ایلنا

418726