پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت تهیه‌کننده مستند

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه‌کننده سینمای مستند را تسلیت گفت.

تصویر پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت تهیه‌کننده مستند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه‌کننده مستندهای «نائب‌الامام»، «شیخ نشین‌ها» و «جزیره ثبات» را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس حوزه هنری آمده است:

«بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت ناگهانی جوان مجاهد و هنرمند مخلص مرحوم آقای محمد جعفری رحمت‌الله علیه موجب تأثر اهالی جبهه فرهنگی انقلاب و اینجانب شد. هرچند توفیق آشنایی از نزدیک با ایشان را نداشتم ولی دورادور شاهد سخت‌کوشی، خلاّقیت و دغدغه‌مندی‌هایش در حوزه فیلمسازی بودم و جسارت و شجاعتش در حرکت سریع به سمت تولید، ناظر به مسائل روز را می‌ستودم.

فهم درست از اهمیت تیم مداری و تشکیلات باوری در عملکرد حرفه‌ای مرحوم جعفری طی سال‌های اخیر خاصه در تأسیس و مدیریت مؤسسه مها فیلم و نقش آفرینی مؤثرش در دوره‌های تربیت فیلمساز شین نمایان بود. مستندهای «نائب‌الامام»، «شیخ نشین‌ها» و «جزیره ثبات» از جمله نتایج تلاش‌های ایشان است که همدوش با گروه مهافیلم ساخته و به نمایش گذاشته شد؛ گروهی که در عین بهره‌مندی از ارزش‌های هنری و حرفه‌ای، بستری برای فعالیت و خلاقّیت جوانان مستعد انقلابی فراهم نموده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده محترم، همسر مکرمه و دختر عزیز ایشان، همچنین هم‌رزمان ایشان در گروه مهافیلم و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب در شیراز، آرزومندم در سایه عنایات ائمه طاهرین سلام‌الله‌علیهم، چراغ این خیمه مبارک پرفروغ باقی بماند و تلاش‌های مرحوم جعفری و گروهش در آینده، بیش از پیش به ثمر نشیند؛ ان‌شاءالله.»

418619