عصبانیت شدید انگلیسی ها از زلنسکی

خوانندگان روزنامه انگلیسی تلگراف از ظاهر و رفتار ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در دیدار با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا انتقاد کردند.
تصویر عصبانیت شدید انگلیسی ها از زلنسکی

به گزارش سایت خبری پرسون، خوانندگان روزنامه انگلیسی تلگراف از ظاهر و رفتار ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در دیدار با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا انتقاد کردند.

یکی از دنبال‌کنندگان به روزنامه گفت: من واقعاً نمی‌فهمم چرا زلنسکی نمی‌تواند لباس مناسب بپوشد؟ او همیشه به نظر می‌رسد که در خیابان دراز کشیده است. لازم نیست ما را گول بزنید، ما از درآمد واقعی او مطلع شده‌ایم.

خواننده دیگری افزود: زلنسکی همیشه سعی می کند وقتی دستش را روی قلبش می گذارد مانند یک فرشته واقعی به نظر برسد. اما این مبتذل و ارزان است زیرا او واقعاً به جان سربازانش اهمیت نمی دهد.

و خواننده سومی ادامه داد: زلینسکی یاد نگرفت که چگونه عمل کند و با وجود پول هنگفتی که آمریکا و اروپا روی او سرمایه گذاری کردند، می بینیم که او در انتخاب لباس مناسب تسلط ندارد و همیشه تظاهر می کند. که او در منطقه جنگی است.

یکی از خوانندگان پیشنهاد کرد، یکی بلند شود و توضیح دهد که اگر مدام در لباس های بی خانمان ظاهر شود، دیگر نمی توانیم به او اعتماد کنیم.

یکی از کامنت‌گذاران پنجم ادامه داد: دنیای دلقک‌های زننده‌ای. جلسات بی‌پایان، عکس‌برداری، میلیاردها دلار برای لباس سبز زلنسکی در حالی که مردم می‌میرند.

شایان ذکر است ریشی سوناک نخست وزیر جدید انگلیس روز شنبه در سفری از پیش اعلام نشده راهی اوکراین شد تا با رئیس جمهوری این کشور دیدار کند.

این نخستین سفر سوناک به خارج از کشور بشمار می‌رود. وی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: انگلیس می‌داند که جنگیدن برای آزادی چه معنایی دارد. وی افزود: ما در کنار تو ایستاده‌ایم ولودیمیر زلنسکی.

در همین حال یک سخنگوی دفتر نخست وزیر انگلیس گفت: از روزهای اول جنگ، اوکراین و بریتانیا قوی‌ترین متحدان بوده‌اند. ما در مورد مهمترین موضوعات هم برای کشورهایمان و هم برای امنیت جهانی بحث کردیم.»

وی عنوان کرد که سفر سوناک به اوکراین برای "تأیید حمایت مستمر بریتانیا" از این کشور است.

انگلیس از زمان آغاز جنگ اوکراین، به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و با اتخاذ مواضع ضد روسی، ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی و اعمال تحریم‌ علیه روسیه به تنش‌ و درگیری‌ها دامن زده است.

418601