نه ما و نه ایران شانس مهم صعود در جام جهانی نیستیم

سرمربی ولز می گوید شما به انگلیس و آمریکا نگاه کنید. طبیعتا مردم آنها را به عنوان دو تیم بخت اول صعود ارزیابی می کنند.
تصویر نه ما و نه ایران شانس مهم صعود در جام جهانی نیستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی ولز فردا و در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی امریکا خواهد رفت. رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرده و اذعان داشت تیم های انگلیس و آمریکا شانس بیشتری نسبت به ولز و ایران برای صعود به دور بعدی تورنمنت دارند.

رابرت پیج گفت: "ما از همان ابتدا گفتیم که از همان اولین بازی، از هر فرصتی که بتوانیم استفاده خواهیم کرد. ما واقعا از شرایط هتل و زمین تمرینی خود راضی هستیم. شرایط در اردوی تیم واقعا آرام است، اما فردا درست قبل از بازی بازیکنان برای حضور در میدان آماده خواهند شد.

جو آلن احتمالا به دیدار فردا مقابل آمریکا نمی رسد. ما می توانستیم در مورد این بازیکن ریسک کنیم، ممکن بود اتفاقی رخ دهد که جو آلن کل مسابقات را از دست بدهد. ما حاضر نیستیم برای بازگشت این بازیکن به میادین ریسک کنیم.

شما به انگلیس و آمریکا نگاه کنید. طبیعتا مردم آنها را به عنوان دو تیم بخت اول صعود ارزیابی می کنند و سپس نوبت ما و ایران است. ما می دانیم که این مقطع و در لیگ ملت های اروپا ثابت کرده ایم که می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. ما تازه وارد مسابقات شده ایم و ممکن است چند شگفتی در راه باشد. هیچ فشاری روی ما نیست، ما از حضور در جام جهانی لذت خواهیم برد و به رقابت می پردازیم. ما شانس حضور در جام جهانی را به دست آورده ایم و می خواهم به دنیا نشان دهیم که چقدر خوب هستیم."

418514