برخی از سوپرانقلابی‌ها، برخلاف رهبری حرف می‌زنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روایت متفاوتی از امضای بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس درباره برخورد قاطع قوه قضائیه با مباشرین جنایت های اخیر بیان کرد.
تصویر برخی از سوپرانقلابی‌ها، برخلاف رهبری حرف می‌زنند

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی محمودوند با اشاره به بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس درباره برخورد قاطع قوه قضائیه با مباشرین جنایت های اخیر گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم رسانه‌های غربی موضوع بیانیه را به این شکل مطرح و پررنگ کردند که نمایندگان ملت ایران حکم به ارعاب،‌ اعدام و قتل عام ملت ایران دادند؛ این بیانیه جنجال وسیعی در داخل و خارج از کشور علیه کشورعزیزمان جمهوری اسلامی ایران راه انداخت. ما هم به هر طریقی خواستیم توضیح دهیم که این موضوع را نمایندگان تایید و امضا نکردند، کسی باور نکرد.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان با کسی تعارف ندارند، افزود: مقام معظم رهبری در ماجرای فوت «مهسا امینی» با صراحت فرمودند که دلم برای این دختر سوخت؛‌ حضرت آقا این مطلب مهم را بیان کردند که طرح آن از زبان رهبری در حوزه سیاست، ‌امنیت و روابط بین‌الملل به معنای واژه «امنیت پایدار» است، یعنی اینکه ما خیلی برای شهروندان‌مان ارزش قائل هستیم اما خیلی جاها خطاهایی صورت می گیرد که این خطای شخص است نه خطای دستگاه‌، نظام و جمهوری اسلامی و خون شهدا.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت مطلق نمایندگان درجلسه غیرعلنی مجلس قائل به برخورد با خطاکار بودند،‌ افزود: برخورد با خطاکار به معنای برخورد و یا تضعیف یک سازمان و یک نهاد نیست؛ یک شخص خطا کرده و باید پاسخگو باشد. این شامل قضیه فوت خانم امینی و حوادث چابهار می‌شود. این موضوع نظر رییس مجلس و اکثریت نمایندگان و دلسوزان واقعی نظام بود اما یک عده خیلی قلیلی از همان اول دنبال تنش بودند؛‌ آن‌ها می‌گفتند که اگر چنین موضوعی بیان شود تضعیف نظام است حال اینکه چنین چیزی درست نیست.

وی با اشاره به نطق خود در مجلس در انتقاد نسبت به برخی رفتار نمایندگان بیان کرد: در این نطق به سخن حضرت آقا اشاره کردم که فرمودند «دلم برای این دختر سوخت» اما برخی از سوپرانقلابی‌ها حرف دیگری می‌زنند؛ این سوپرانقلابی‌نماها فقط حرف از انقلاب و خون شهدا و ولایت می زنند و بااینکه سن‌شان از ما بیشتر است حتی یک روز هم سابقه جبهه ندارند اما من که در ۱۳ سالگی در جبهه زبیدات بودم در مقابل این افراد که سابقه حضور در جبهه را نداشته‌اند و فقط انقلاب، انقلاب می‌کنند، ‌می‌گویم که «این انقلابی بودن را قبول ندارم».

نماینده خرم آباد وچگینی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فدایی ملت هستم و این شعار نیست؛‌ تا پایان دوره جنگ تحمیلی سه بار مجروح شدم و هر بار بعد از مجروحیت دوباره به جبهه رفتم تا از شرف، ناموس و حیثیت ملت ایران دفاع کنم پس چه طور امروز به خودم اجازه دهم که بیانیه‌ای علیه ملت ایران امضا کنم؟

وی با طرح یک پرسش گفت: آیا قوه قضاییه کارش را درست انجام نداده که ما بخواهیم بیانیه و تذکر بدهیم؟ قوه قضاییه کارش را بلد است و خوب هم انجام می‌دهد. آقای اژه‌ای فردی کاردان،‌ پخته، دوران دیده و به اصطلاح عامیانه گرگ باران دیده است و به تذکر و بیانیه احتیاجی ندارد. اگر هم خدای ناکرده یک زمانی قوه قضاییه کارش را خوب انجام نداد، حضرت آقا حضور دارند و تذکر می‌دهند.

وی اضافه کرد: آن‌هایی که سابقه جبهه نداشته و در هیچ بحرانی نبوده و در هیچ موردی از ناموس و شرف ملت ایران دفاع نکرده‌، انقلابی شده‌ و بچه‌رزمنده‌ها و دوستداران جمهوری اسلامی،‌ ضدانقلابی شده‌اند. آنهایی که یک روز سابقه جبهه ندارند، دروغ می گویند و غلط می‌کنند که خود را انقلابی بنامند.

منبع: ایسنا

418495