آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی ایذه‌

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی اغتشاشات اخیر ۱۴ بیمار در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری هستند که شرایط دو نفر از این تعداد هنوز پایدار نیست.
تصویر آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی ایذه‌

به گزارش سایت خبری پرسون، حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ مجروح حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری بودند که یک نفر از این تعداد، ترخیص شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک، افزود: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید دو عمل جراحی دیگر برای وی انجام شود و خوشبختانه اوضاع وی نیز رضایت‌بخش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مجموع در پی اغتشاشات اخیر ۱۴ بیمار در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری هستند که شرایط دو نفر از این تعداد هنوز پایدار نیست. کادر درمان با جدیت و حساسیت در حال درمان این مجروحان است.

عصر چهارشنبه دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید شدند.

418477