«میکی 7» بونگ جون هو در دست تولید

بونگ جون هو نخستین فیلم انگلیسی زبان خود، پس از «اوکجا»  را با بازی رابرت پتینسون می‌سازد که اقتباسی از کتاب ادوارد اشتون با نام «میکی 7» است.
تصویر «میکی 7» بونگ جون هو در دست تولید

به گزارش سایت خبری پرسون، بونگ جون هو کارگردان «انگل» نخستین فیلم انگلیسی زبان خود، پس از «اوکجا» را با بازی رابرت پتینسون می‌سازد که اقتباسی از کتاب ادوارد اشتون با نام «میکی 7» است. تونی کولت، نائومی یاکی، استیون یون،مارک رافلو از دیگر بازیگران «میکی 7» به شمار می‌روند.

ماه اوت فیلمبرداری «میکی 7» در انگلستان شروع شد و تا این ماه ادامه داشته است. احتمالا ماه دسامبر فیلمبرداری تمام خواهد شد. شنیده شده که برادران وارنر می‌خواهند فیلم تازه کارگردان برنده نخل طلا را در سال 2024 اکران کنند.

با توجه به مضمون قطعا جلوه‌های بصری فیلم زمان می‌برد و شاید یکی از دلایلش طولانی شدن مرحله فنی باشد.داریوش خنجی مدیر فیلمبرداری است.داریوش خنجی که فیلمبردار فیلم های تحسین شده ای چون «هفت» بوده پیش از این در فیلم «اوکجا» بونگ جون هو با وی همکاری کرده بود.

گفته شده «میکی ۷» درباره کارمندی دارای تاریخ مصرف است که به یک سیاره یخی به نام نیفهیم برای بررسی فرستاده شده اما برخلاف موارد قبلی این بار حاضر نیست بمیرد و جایش را با «میکی ۸» که کلون خودش است، عوض کند.

منبع: دنیای تصویر

418452