کلاهبرداری به بهانه پرداخت وام کم بهره/ زن کلاهبردار بازداشت شد

زن شیاد از مردم یک شهر به بهانه پرداخت وام کم بهره 50 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد.
تصویر کلاهبرداری به بهانه پرداخت وام کم بهره/ زن کلاهبردار بازداشت شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان لارستان مبنی بر اینکه زن جوانی به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت وام کم‌بهره و بدون ضامن، از آنها کلاهبرداری کرده موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی لارستان قرار گرفت.

سردار «یوسف ملک زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این خبر بیان کرد: در تحقیقات وسیعی که توسط مأموران صورت گرفت مشخص شد زن شیاد با این ترفند که در بورس فعالیت وسیعی دارد و بدون پشتوانه سیستم ارزی و بانکی کشور به شاکیان وام کم‌بهره می‌دهد اعتماد آنان را جلب و با دریافت وجوه هنگفت از آنان بعد از گذشت مدتی به مردم اعلام کرده مدارک آنها را گم کرده و کسری بودجه آورده و با این ترفند از دادن پول‌ها و سپرده‌گذاری مردم شانه خالی می‌کرده است.

سردار «ملک‌زاده» عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات، پرونده این فرد توسط کارشناسان به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت کذب بودن ادعای وی مبنی بر گم شدن مدارک دریافت پول‌ها از مردم محرز شد و ضمن اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرکننده زن کلاهبردار در منزلش در یکی از محله‌های لارستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۶۴ فقره انواع مدارک سپرده‌گذاری مردم و اخذ رسیدها کشف شد. متهم در بازجویی اولیه به ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، به شهروندان توصیه کرد فریب تبلیغات کاذب با هدف پرداخت وام کم‌بهره توسط اشخاص و یا مراکز و مؤسسات بدون مجوز که در هیچ جایی ثبت رسمی نشدند و فعالیت آنها نیز قانونی نیست را نخورند و در صورت هرگونه برخورد با این‌گونه موارد موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برابر قانون با آنان برخورد شود.

منبع: ایران

418404