توضیحات یک مقام بهداشتی درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه را تشریح کرد.
تصویر توضیحات یک مقام بهداشتی درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه

به گزارش سایت خبری پرسون، دکترمحمدحسین سرمست روز پنجشنبه در خصوص وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه بیان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه تیم درمانی کارهای لازم را برای مجروحان انجام دادند و تمام اقدامات اولیه در شهرستان ایذه به کمک جراحان و متخصصان صورت گرفت.

وی بیان کرد: شب گذشته برخی از مجروحان برای ادامه درمان و تکمیل روند درمان به اهواز منتقل شدند و اکنون کارها در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این حادثه ۱۹ آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آنها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند. یکی از فوت شدگان ایست قلبی داشته و بقیه هم فوت شده بودند.

وی افزود: از بین ۱۲ مجروح، سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و مرخص شدند و ۹ مجروح دیگر در بیمارستان های امام خمینی(ره)و گلستان اهواز و بیمارستان ایذه بستری هستند که اقدامات درمانی آنها انجام شده و وضعیت نسبی مناسبی دارند.

سرمست گفت: این مجروحان در مسیر بهبودی قرار داشته و احتمالا در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد:یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه که ۳۲ سال سن دارد به دلیل خونریزی شدید توسط تیم پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان گلستان بستری است و شرایط خوبی دارد. همچنین مجروح دیگر ۳۳ ساله است که فوریتی برای عمل او نبوده و خوشبختانه شرایط پایداری دارد.

418143