مردم برای برخورد قاطع با عاملان حوادث تروریستی و ناامنی مطالبه جدی دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشتارها و اقدامات تروریستی مظلومیت انقلاب اسلامی و هم‌چنین ماهیت استکبار را نشان می‌دهد و به‌خوبی مشخص می‌شود که حقوق بشر، زن و آزادی برای دشمنان ما اهمیتی ندارد.
تصویر مردم برای برخورد قاطع با عاملان حوادث تروریستی و ناامنی مطالبه جدی دارند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره حوادث تروریستی شب گذشته در ایذه و اصفهان که منجر به شهادت رسیدن جمعا 9 نفر شد، تصریح کرد: از ابتدا معلوم بود که دشمنان و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و همپیمانانش وقتی به این نتیجه رسیدند که ایران از طریق جنگ نظامی شکست نخورد و نتوانستند ایران را با تحریم‌های شکننده شکست دهند، آشوب‌های داخلی را کلید زدند تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه مشخص بود استکبار جهانی به‌دنبال براندازی نظام و بریدنِ مردم از حاکمیت است، عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در این وقایع دیدیم کینه دشمنان و آمریکا از انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار کشور ایران است. زمانی‌که اقتدار ما در سطح جهانی و در دستاوردهای حوزه‌های از جمله هسته‌ای و فناوری‌های پیشرفته نمایان شد، بغض و کینه‌ی دشمنان بیشتر شد و تصمیم گرفتند با ایران قوی مقابله کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام سلطه در این درگیری با تمام توان و ابزارهای رسانه‌ای و مزدورانش وارد شد و اقدامات آشوب‌طلبانه‌ی منافقین، کومله، داعش و سلطنت‌طلبان را دیدیم و تمام ظرفیت خود را میدان آوردند تا ملت ما را از نظام اسلامی جدا کنند.

مظفر با اشاره به جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن علیه کشور، عنوان کرد: دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی با این کشتارها و فریبکاری‌ها نه‌تنها از بین نمی‌رود بلکه ریشه آن در قلب و جان انسان‌های حق‌گرا قوی‌تر می‌شود و این خون‌ها مردم را بیشتر به جنایات استکبار واقف می‌کند.

وی عنوان کرد: ملت قهرمان ما هنوز احساس خطر جدی نکرده تا بساط اینان را جمع کند، اگر این وقایع و کشتار مظلومانه‌ی مردم و بسیجیان ادامه یابد و خشم ملت برانگیخته شود، مردم بساط فتنه‌گران را از بین می‌برند. دشمنان فکر می‌کنند نجابتِ مردم به‌معنای همراهی با آنان است؛ نه، بلکه ملت آن‌ها را عددی حساب نمی‌کند و هنوز نخواسته که آن‌ها را جارو کند و به زباله‌دانی تاریخ بریزد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این کشتارها و اقدامات تروریستی مظلومیت انقلاب اسلامی و هم‌چنین ماهیت استکبار را نشان می‌دهد و به‌خوبی مشخص می‌شود که حقوق بشر، زن و آزادی برای دشمنان ما اهمیتی ندارد.

مظفر خاطر نشان کرد: اگر مقام معظم رهبری اشاره‌ای به مردم داشته باشند، ملت به پا می‌خیزد و آن‌موقع نامی از فتنه‌گران باقی نخواهد ماند؛ نظام و ملت تاکنون مدارا کرده است.

وی هم‌چنین با توجه به تلاش ضدانقلاب برای تعطیلی بازار بیان کرد: آنان می‌خواهند با زور و چماق بازار را تعطیل کنند؛ ممکن است بازاریان از ترس این‌که زندگی‌شان آتش بگیرد، چندساعتی مغازه‌شان را تعطیل کنند ولی با دشمن همراهی نکرده و با انقلاب همراه هستند. اتفاقا با این‌گونه اقدامات، تنفر مردم از دشمنان بیشتر خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمله آشوبگران به نیروهای امنیتی و انتظامی و به شهادت رساندن آنان، خاطر نشان کرد: مردم ما دیدند جسد بی‌جان یک بسیجی چگونه آماج ضربات و حملات قرار گرفت. اگر احساسات ملت شعله‌ور شود، بساط آنان را می‌سوزاند؛ ملت تاکنون صبر کرده تا فریب‌خوردگان به راه بیایند.

مظفر درباره مطالبه مردم برای برخورد قاطع با مخلّان امنیت و عاملان اقدامات تروریستی، اظهار داشت: نظام به اندازه کافی صبر و حوصله کرده و مردم ما در این وقایع مظلوم واقع شدند، ولی مردم از این به بعد مطالبه جدی دارند که با اغتشاشگران مقابله جدی شود. نکته قابل توجه اینکه باید مراقب بود رسانه‌های دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکنند. مدارا برای به راه آمدن فریب‌خوردگان اندازه‌ای دارد و نباید به کسانی که با سلاح به مردم حمله کردند رحم شود و برخورد قاطع، مطالبه‌ی مردم است.

418117