فتنه ها موجب شد که چهره واقعی عده ای نمایان شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه پلیس ما معتقد و اخلاق مدار بوده و در مقابل مردم نیست، بلکه در کنار آنهاست، گفت: پلیس در خدمت مردم بوده و برای امنیت و آرامش مردم جان‌ خود را تقدیم می‌کند.
تصویر فتنه ها موجب شد که چهره واقعی عده ای نمایان شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه عنوان کرد: پلیس برای آرامش مردم تلاش می کند و از همه توان خود برای حفظ امنیت و آرامش زنان، مردان و کودکان این مرز و بوم بهره می‌گیرد و در این مسیر با افتخار جان خود را در طبق اخلاص نهاده است.

وی با بیان افتخار ما آنان است برای امنیت و آرامش مردم و در مقابل کسانی که به حقوق این ملت تخطی می کنند، ایستاده ایم، افزود: امنیت حاکم در کشور به واسطه رشادت های رزمندگان و فرزندان این مرز و بوم بوده است و رزمندگان ما با تکیه بر آیات الهی در برابر تمام دنیای کفر و استکبار ایستادند و یک وجب از این خاک پاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

سرتیپ پاسدار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و در این راستا راهی نداریم جز آنکه در مسیر قرآن کریم، عمل به سیره انبیاء و ائمه اطهار (ع) حرکت کنیم. تصریح کرد: پلیس ایران اسلامی با تمام دنیا متفاوت است زیرا پلیس ما با مبانی اعتقادی خود فعالیت می‌کند و برای امنیت مردم جان خودش را می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت این شهید را اخلاص، خداباوری، ولایت مداری و مردم مداری دانست و افزود: این سردار رشید اسلام شهید سلیمانی نخبه تمام عیار در حوزه نظامی و توانمند در عرصه بین المللی و فرماندهی جهادی بود.

خویشتنداری حافظان امنیت ناشی از صبر آنها است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر چه چند هفته ای است که مشکلاتی را در کشور ایجاد کردند اما هوشیاری و بصیرت مردم و اقتدار حافظان نظم و امنیت همه توطئه ها را خنثی کرد.

وی بیان داشت: آنها یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند، تمام توانشان را هم به میدان آوردند و در این مدت کاری نبود که انجام ندهند اما در مقابل هوشیاری و بصیرت مردم و اراده حافظان امنیت شکست خوردند.

وی با بیان اینکه بقیه تحرکات آنها مسلما منجر به شکست خواهد شد، خاطر نشان کرد: امروز مردم، رزمندگان، بزرگان، علما، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قوی تر از گذشته پای نظام، انقلاب و امنیت مردم ایستاده اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این فتنه ها موجب شد که چهره واقعی عده ای نمایان شود، کسانی که با ملت فاصله دارند، شعار همراهی می دهند اما در عمل اینطور نیستند.

وی خویشتنداری حافظان امنیت را ناشی از صبر، هوشمندی و درایت آنها دانست و اضافه کرد: حتما توان، اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی خیلی زیاد است، ما قدرت زیادی در کشور داریم.

سرتیپ اشتری اظهار داشت: این مهم را همه کسانی که قصد سوء و طمع به کشور ما دارند، بدانند که ۴۳ سال علیه جمهوری اسلامی توطئه کردند و موفق نشدند، قدرت امنیتی و اطلاعاتی در کشور ما زیاد است، امروز توان ما خیلی بیشتر از دهه های گذشته است.

وی با بیان اینکه مطمئنا آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و به سمت قله ها خواهیم رفت، افزود: البته این راه پرتگاه و سختی دارد اما به یاری خداوند، امام زمان (عج)، هدایت های رهبری و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم قطعا به قله خواهیم رسید.

سرتیپ اشتری با بیان اینکه مبنای هر کاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کلام الله مجید است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، پیروزی و دفاع مقدس ما همه ریشه در قرآن کریم دارد.

وی بیان داشت: اینکه مردم ایران اسلامی با کمترین امکانات با دشمنی تمام دنیا طی هشت سال دفاع مقدس در مقابل آنان ایستادند با تکیه بر آیات الهی و عنایت خداوند بود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب های مخملی که در کشورهای دیگر اتفاق افتاد خیلی ضعیف تر از هجمه هایی بود که علیه ملت ما وارد شد اما نتوانست ملت ایران را از پای در آورد، علت این موفقیت مردم و رزمندگان نیز اعتقادات، باورها و ارزش های اعتقادی آنان بود.

418116