هر ماه یک میلیون تراکنش به تراکنش‌های بانک افزوده می‌شود

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در نشست صمیمانه با کارکنان استان قزوین ضمن اشاره به گسترش بانکداری قرض‌الحسنه در کشور بیان داشت: هر ماه یک میلیون تراکنش به تراکنش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده می‌شود.
تصویر هر ماه یک میلیون تراکنش به تراکنش‌های بانک افزوده می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر یک روزه به استان قزوین ضمن بازدید از ۲ مجموعه صنعتی استان، دیدار با امام جمعه و استاندار، در نشست صمیمی با کارکنان استان نیز شرکت کرد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این دیدار صمیمانه ضمن اشاره به نظم و انضباط کارکنان استان قزوین از حسن عملکرد مدیریت «حسن میرزاعبدالهی‌ها» مدیر پیشین بانک در استان یاد کرد و گفت: باید این روند با مدیریت جدید استان تقویت شود.
وی از آماده بودن زمینه گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در استان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه در استان قزوین با تلاش مدیران و همکاران زمینه گسترش قرض‌الحسنه فراهم شده و این موضوع هم در میزان سهم درصد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از نقدینگی استان مشاهده می‌شود.
وی افزود: همچنین در دیدار با استاندار و امام جمعه قزوین نیز این موضوع مشهود بود و نگاه حمایتی آن‌ها زمینه خوبی برای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه در استان فراهم کرده است. تعصب آن‌ها به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مثال‌زدنی است و باید ارج نهاده شده و از این فرصت به شکل مطلوبی استفاده بهینه شود.
برای تثبیت و توسعه سامانه‌های الکترونیکی بانک برنامه داریم
شمسی‌نژاد با اشاره به تلاش مدیران بانک برای تثبیت و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بیان داشت: با توجه به افزایش روزانه تعداد تراکنش‌های بانک، باید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک تقویت شده تا به کمترین میزان اختلال در سامانه‌ها برسیم. از طرفی در جبهه توسعه زیرساخت‌ها به ایجاد سامانه‌های جدید برای خدمات جدید بانک تلاش کنیم.
وی قرض‌الحسنه را راهکاری مؤثر در ابعاد مختلف زندگی آحاد جامعه برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم قرض‌الحسنه در ابعاد مختلف زندگی مردم نظیر سفر، آموزش، حقوق و بیمه وارد شده و شعار «کارت قرض‌الحسنه؛ کارت زندگی» محقق شود.
تغییرات در بانک همیشه رو به جلو بوده است
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این جلسه خطاب به کارکنان توصیه کرد: از تغییرات استقبال کنید؛ چرا که تغییرات در این بانک همیشه رو به جلو بوده و اسباب پیشرفت و ترقی را فراهم کرده است.
وی با اشاره به طرح مهریار، این طرح را زمینه مناسبی برای انتقال حساب‌های حقوق کارکنان سازمان‌ها و مؤسسات برشمرد و تلاش همه همکاران را برای معرفی این طرح لازم و ضروری دانست.
این نشست با تشریح عملکرد بانک در مصاحبه با سیمای استان قزوین و گفت‌وگوی صمیمانه و بی‌واسطه با کارکنان بانک در استان به پایان رسید.

418054