رییس جمهور:

اتفاقات اخیر همان جنگ رسانه‌ای است که امروز با آن مواجه هستیم

رئیس جمهور گفت: برخی افراد سعی دارند خوب را بد و بد را خوب جلوه دهند؛ می‌خواهند نقاط ضعف را بزرگ جلوه دهند و نقاط قوت را کوچک‌سازی کنند و آنها را کم‌ها نشان دهند. این همان جنگ رسانه‌ای است که امروز با آن مواجه هستیم.
تصویر اتفاقات اخیر همان جنگ رسانه‌ای است که امروز با آن مواجه هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.

رئیس جمهور افزود: در حرکت جهادی جهادگر باید توانایی، رسالت، اقدامات خود و خودی‌ها و نیز اقدامات، توانایی، ظرفیت‌ها، روش‌ها و ابزارهای دشمن را ببیند و ارزیابی کند و سپس تلاش و حرکت خود را با آنچه که اقتضای یک حرکت جهادی است متناسب کند تا در این حرکت جهادی با شناختی که از دشمن پیدا می‌کند، بتواند کاملاً بر او فائق بیاید و پیروز شود.

رئیسی جهاد با مال، جان و لسان را از جمله اقسام جهاد تبیین برشمرد و اظهار داشت: قرآن در آیات متعدد خشیت داشتن از خدا و خشیت نداشتن از غیر خدا را شرط موفقیت جهاد تبیین دانسته است. خشیت غیر از خوف است. خشیت یعنی اینکه حقیقتاً احساس کند آنچه تأثیرگذار است، خداست و این به انسان توکل می‌دهد؛ اینکه انسان بداند آنچه که تأثیر می‌کند، سخن و بیان الهی است.

418046