برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسیِ شعب استان گلستان بیمه دانا

کارکنان و نمایندگان شعب استان گلستان با حضور در دوره آموزش بیمه‌های مهندسی، با نحوه صدور و پرداخت خسارت در این رشته بیمه‌ای آشنا شدند.
تصویر برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسیِ شعب استان گلستان بیمه دانا

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن میرحسینی نژاد رئیس شعبه گرگان اعلام کرد: دوره آموزشی یک‌روزه با حضور آقای کوهستانی، مدرس بیمه‌های مهندسی برای کارکنان و نمایندگان شعب گرگان، گنبد و بهشهر در محل سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و به میزبانی شعبه گرگان برگزار شد.

میرحسینی‌نژاد در آغاز این دوره آموزشی، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گفت: این شعبه با توجه به اهمیت انواع بیمه‌ها به ویژه بیمه مهندسی در کاهش ریسک‌های فضای کسب‌و‌کار، امنیت و پایداری فعالیت‌های مختلف تجاری، خدماتی، اقتصادی و گسترش فعالیت‌های عمرانی و صنعتی در کشور و نیز نقش بیمه‌های مهندسی در تضمین سرمایه بخش عمومی، خصوصی و رونق چرخه اقتصادی، تصمیم به برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های مهندسی ( از صدور تا خسارت) گرفت.

گفتنی است: کوهستانی مدرس این دوره، به معرفی انواع بیمه‌های مهندسی و نقش آن در پروژه‌های عمرانی و اصول ارزیابی ریسک، صدور، بازاریابی و خسارت در بخش بیمه‌های مهندسی پرداخت و در پایان این دوره آموزشی به پرسش‌های کارکنان و نمایندگان شعب استان گلستان پاسخ داد.

418042