ارکان شرکت معتقد به ضرورت پیگیری امور پیشکسوتان بیمه ایران هستند

سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در مجمع انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون بازنشستگان بیمه ایران عنوان کرد: ارکان شرکت، امروز معتقد به رسالت ضرورت پیگیری امور پیشکسوتان بیمه ایران  هستند.
تصویر ارکان شرکت معتقد به ضرورت پیگیری امور پیشکسوتان بیمه ایران هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، مبرقعی در این نشست با اشاره به رویکرد حمایت مدارانه مدیران ارشد شرکت ، در تلاش برای استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی برای بهبود امور معیشت بازنشستگان تصریح کرد : خواسته های همکاران بازنشسته ، در سایه تعامل منطقی و توام با کرامت و حوصله و سعه صدر تا جایی که ممکن است پیگیری خواهد شد و کمک های فکری شما که خود تجربه ارزشمند را دارا می باشید بسیار موثر و مفید خواهد بود.

بر اساس این گزارش روز سه شنبه 24 آبان 1401 انتخابات هیات مدیره کانون بازنشستگان بیمه ایران در محل باشگاه ایران زمین با حضور سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره ، کاویانی فر مدیر کل حقوقی و امور قراردادها و جمعی از اعضای کانون برگزار گردید.

در این مجمع ، پس از معرفی کاندیداها و برگزاری انتخابات، خانم برازش بعنوان رئیس هیات مدیره و آقایان فراهانی ،لامعی ،غمخوار ، آریانپور، نقی زاده و خانم هداوند بعنوان اعضای هیات مدیره و همچنین زراعت گر بعنوان بازرس اصلی و آقای شهرابی بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه زاهد نیا رئیس هیات مدیره سابق کانون بازنشستگان بیمه ایران گزارشی از عملکرد این کانون را ارائه نمود .

418041