خداحافظی رونالدو بعد از جام جهانی؟

آنتونیو کاسانو به رونالدو پیشنهاد داده که خیلی باکلاس با اتمام جام جهانی از فوتبال خداحافظی کند.
تصویر خداحافظی رونالدو بعد از جام جهانی؟

به گزارش سایت خبری پرسون، آنتونیو کاسانو از هر فرصتی که برایش پیش آمده برای انتقاد از رونالدو استفاده کرده است. مصاحبه جنجالی اخیر رونالدو فرصت خوبی به مرد جنجالی رسانه های ایتالیا داده است تا به انتقادات خودش به رونالدو ادامه دهد.

آنتونیو کاسانو به BoboTv گفت: باید بگویم که رونالدو شهامت پذیرش این را که سه سال است دیگر بازیکن سابق نیست، ندارد. امسال باید به اسپورتینگ لیسبون می رفت و پس از جام جهانی باید اعلام بازنشستگی بکند. او برای هر سرمربی ای یک مشکل است و هم تیمی هایش را هم به مشکل می اندازد. او حتی یک تماس با کریم بنزما نگرفته است تا کسب توپ طلا را به او تبریک بگوید.

کاسانو ادامه داد:او چشم بند بسته است و فکر می کند می تواند تا 50 سالگی بازی کند. آقای رونالدو برای تو پیامی دارم: خیلی با کلاس، پس از جام جهانی از فوتبال خداحافظی کن. او نمی تواند به دمدی مزاج بودنش ادامه دهد. نمی تواند فکر کند که هنوز هم می تواند در سطح بالایی بازی کند. کریستیانو رونالدو غرور بی جا دارد اما نمی تواند مثل لیونل مسی که هنوز هم در سطح بالایی بازی می کند، باشد. دیگر در سطح بالایی از لحاظ فیزیکی نیست. با این مصاحبه تایید کرده است که همیشه خودخواهیش از همه چیز برایش مهم تر است.

منبع: خبرآنلاین

418024