اغتشاشگران حمله کننده به بهداری چالوس در دام پلیس افتادند

عوامل انتظامی شهرستان چالوس در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیر ۲ نفر از اغتشاشگرانی شدند که روز گذشته(۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱) با حمله به ساختمان بهداری فرماندهی انتظامی این شهرستان، پنجره ورودی این ساختمان را به آتش کشاندند.
تصویر اغتشاشگران حمله کننده به بهداری چالوس در دام پلیس افتادند

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته ۲ جوان به دیوار بهداری نیروی انتظامی شهرستان چالوس بنزین ریختند و اقدام به آتش کشیدن دیوار کردند که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس ضمن خنثی شدن اقدام آن‌ها ، این افراد که شامل یک فرد مهاجم و یک فیلمبردار صحنه بود دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چالوس در گفت و گویی با اشاره به دستگیری این اغتشاشگران بیان کرد: ۲۴ آبان ۲ نفر اقدام به آتش کشیدن پنجره ورودی بهداری این شهرستان که مشرف به خیابان اصلی بود، کردند.

سرهنگ علی اکبر خسروی افزود: با اقدامات صورت گرفته هر ۲ نفر در مخفیگاه خود دستگیر شدند و به اقدامی که انجام دادند اعتراف کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از دستگیرشدگان از ادمین‌های کانال مجازی مزدوران بوده و بلافاصله بعد از تصویربرداری از صحنه، فیلم و عکس را به این کانال ارسال کرده است که همان شب نیز شبکه اینترنشنال نسبت به پخش آن اقدام کرد.

فرمانده انتظامی چالوس گفت: خوشبختانه اقدام این افراد خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است و سریعا مهار شد.

وی از مردم استان و شهرستان چالوس خواست مراقب فرزندان خود باشند تا به دام ضد انقلاب نیفتند.

ابراز پشیمانی اغتشاشگر حمله کننده به بهداری فرماندهی انتظامی چالوس

یکی از عوامل به آتش کشیدن بهداری در چالوس با ابراز ندامت و پشیمانی از کاری که انجام داد، گفت: تحریک و راهنمایی نادرست نارفیقان باعث شد که الان به چنین وضعیتی دچار شوم و اکنون جزو افرادی باشم که به عنوان مسبب بخشی از خرابکاری دستگیر شده ام.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد که خود را به عنوان دوست و رفیق جا می زنند با توصیه ها و راهنمایی های اشتباه باعث می شوند که افراد به خطر بیفتند و من هم به چنین شرایطی دچار شدم.

وی ادامه داد: این رفیق های من که واقعا رفیق هم نیستند با بیان برخی حرف‌ها آدم را مجبور به کاری می کنند و تاکید می کنند که این کار را انجام بدهید اتفاقی نمی افتد و چیزی نمی شود.

وی در تشریح اقدامی که انجام داده است، بیان کرد: قبل از رفتن به بهداری یک گالن نیم لیتری بنزین از موتور گرفتیم و به همراه دوستم به سمت محل رفتیم و در فیلم هم ببینید من این کار را انجام ندادم و نمی خواستم این کار را بکنم و اصلا نمی دانستم دوستم می خواهد این کار را انجام دهد و بهداری را آتش بزند.

این اغتشاشگر بیان کرد: تحت تاثیر شرایط این کار قرار گرفتم و من قراربود فقط از صحنه کاری که دوستم انجام می دهد فیلم بگیرم اما به محض اینکه دیدم دوستم بنزین را ریخت و آتش را روشن کرد دوربین فیلمبرداری را خاموش کردم و فقط عکس گرفتم.

وی ادامه داد: واقعا هیجانی شدم و اینقدر این نارفیقان در گوشم من خواندند که دیگر قدرت تصمیم گیری از من سلب شده بود.

وی افزود: فیلم و عکس ها را به کانال های اینترنشنال و مزدوران ارسال کردم.

417968