توضیحات نایب رئیس مجلس درباره قطع میکروفن نمایندگان و شکایت قالیباف از نوباوه

بازگشت لایحه «اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو» به کمیسیون مربوطه، موافقت مجلس با فوریت طرح متمرکزسازی منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری و... از جمله موضوعات خبری امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
تصویر توضیحات نایب رئیس مجلس درباره قطع میکروفن نمایندگان و شکایت قالیباف از نوباوه

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱، بررسی یک فوریت الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

در بخشی از جلسه علنی امروز، نایب رئیس مجلس در پی ایجاد برخی حواشی درباره اقدام هیئت رئیسه مجلس در خصوص قطع میکروفن نمایندگان حین اظهار نظر گفت:جهت تنویر افکار عمومی می‌گویم که چه آقای قالیباف به عنوان رئیس و چه من و آقای مصری به عنوان نواب رئیس مجلس هیچ وقت تریبون هیچ نماینده‌ای را تاکنون قطع نکرده‌ایم. افتخار مجلس انقلابی یازدهم این است که هر فرمایشاتی که عزیزان (نماینده) داشتند تا به امروز هیچ میکروفن نماینده‌ای قطع نشده است.

علی نیکزاد همچنین ضمن ارائه توضیحاتی درباره شکایت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس از بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در پاسخ به تذکر احمدی بیغش، گفت: ای کاش زمانی که رئیس مجلس حضور داشتند این موضوعات را مطرح می کردید.

در پایان جلسه علنی، علی نیکزاد با اشاره به اینکه نمایندگان هفته آینده به منظور سرکشی و انجام امورات در حوزه های انتخابیه خود حضور خواهند یافت،‌ گفت: جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی ساعت ۷:۴۵ صبح روز یکشنبه ۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

417960