نمی گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند

فرمانده انتظامی کل کشور امنیت و آرامش مردم را بسیار مهم خواند و گفت: نمی‌گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.
تصویر نمی گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین اشتری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان رسانه‌ای که در ستاد فراجا برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی اظهار کرد: پلیس با توجه به مطالبه و وظایف خود بر اساس قانون ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با هم‌اندیشی و بهره‌مندی از ظرفیت بالای رسانه‌ای که نوعی راهکار محسوب می‌شود باید به سمت و سوی مسیری حرکت کرد تا خلاء‌ها و کمبود‌ها را برطرف کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته‌سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ‌نمایی خطا‌های ماموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

سردار اشتری با بیان اینکه براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت جلب شود، یادآور شد: مجموعه انتظامی انصافا درخصوص اتفاقاتی که رخداد در میدان نسبت به تمام دوره‌های گذشته موفق‌تر و هوشمندانه عمل کرد هر چند در عملیات روانی و جنگ نرم خلاء‌ها و کمبود‌هایی مشاهده شد تا جایی که بخش عمده‌ای از افرادی که به تجمعات می‌پیوستند به دلیل تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند بود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: واقعیت این است که پلیس وظیفه دارد اگر بی‌نظمی در شهر ایجاد شود آن را مرتفع کند اما در فضای مجازی و جنگ نرم سازوکار اصلی فعالیت رسانه‌ای بر عهده متولیان این امر است و پلیس نیز همگام با آنان حین اجرای وظیفه اصلی تلاش می‌کند یعنی فعالیت و سازوکار‌های اصلی تعریف شده برعهده نظام رسانه‌ای کشور نظیر سازمان صدا و سیما است.

سردار اشتری با اشاره به بخشی از فرمایش مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که فرموند: " تضعیف پلیس به معنای تقویت مجرمین است"، گفت: خدشه به امنیت، خط قرمز پلیس است، لذا هدف این است که با هم‌اندیشی فعالان، صاحب‌نظران و فرهیختگان رسانه‌ای در جهت ارتقاء امنیت و آرامش کشور تلاش شود.

بیشتر بخوانید

سردار "آیت‌الله گودرزی" دلسوز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

مردم شریف تهران زحمات سردار "آیت گودرزی" را به‌خاطر دارند

فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: تمام تلاش و سعی مجموعه انتظامی کشور در سراسر میهن اسلامی‌مان این است که مردم در آرامش باشند، دلیل این ادعا هم شهدایی است که در راه تأمین و حفظ نظم و امنیت کشورمان تقدیم شده است.

وی افزود: انتظار ما از صاحبان‌اندیشه، فرهیختگان و فعالان رسانه‌ای این است که با توجه به اینکه جلوه اقتدار کشور پلیس است با برنامه‌ریزی هدفمند و هوشمندانه در راه آگاهی بخشی و انسجام این اقتدار یاریگر مجموعه انتظامی باشند هر چند الحمدلله به لطف پروردگار متعال، راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و بصیرت و آگاهی جامعه این اقتدار خوب است.

سردار اشتری با بیان اینکه اقتدار توام با رأفت در مجموعه انتظامی همواره مدنظر است، گفت: ماموران پلیس در اقصی نقاط کشور به طور شبانه روزی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی در راه تأمین و حفظ نظم و امنیت جامعه بوده و ایثارگرانه در صحنه و میدان در حال تلاش و فعالیت هستند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر این واقعیت که دشمن شکست خورده است، گفت: هر چند خلاء‌ها و کمبود‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود اما بحمدالله به لطف الهی کار‌های بسیار خوبی انجام شده، ماموران انتظامی از روحیه انقلابی و ولایی بسیار بالایی برخوردارند البته نیاز است تا جایگاه و شأن پلیس خدمتگزار، ایثارگر و خدوم با انجام کار فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت صاحبان‌اندیشه و فرهیختگان رسانه‌ای در فضای مجازی بیش از این به تصویر کشیده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: تا زمانی که کشور در مسیر رشد و تعالی قرار دارد دشمنان در تلاش هستند تا هر طور شده خدشه‌ای وارد کرده و مانع از ادامه حرکت در این مسیر شوند؛ به لطف و عنایت الهی، راهنمایی‌های مقام معظم رهبری ‌" مدظله العالی‌" و بصیرت و هوشیاری مردم آگاه هرگز به خواسته شوم خود نخواهند رسید.

سردار اشتری افزود: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و هم‌اندیشی می‌توان تهدیدات و هزینه‌هایی را که دشمنان سعی دارند به نظام تحمیل کنند، خنثی کرد یکی از این تدابیر همان طور که اشاره شد بهره‌مندی و استفاده بهینه از ظرفیت گسترده فرهیختگان رسانه‌ای است.وی با بیان اینکه همانطور که در این جلسه نیز اشاره شد، ساده انگاری است که تصور شود نیازی نیست تا واقعیت‌ها روایت شود، ادامه داد: با جریان‌سازی فرهنگی و آگاهی بخشی، نظام رسانه‌ای کشور

می‌تواند مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزند، در حال حاضر دشمن با جنگ رسانه‌ای در حال مبارزه با مردم و کشور است و با توجه به اینکه فضای مجازی بخشی از هویت انسان امروزی است به تبع باید در این فضا بیش از این‌ها تلاش و فعالیت صورت پذیرد چرا که امنیت و آرامش مردم برای ما بسیار مهم است و نمی‌گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.

417953