امارات تمام محدودیت‌های کرونایی را لغو کرد

همزمان با آغاز جام جهانی قطر تمام محدودیت‌های کرونا برای سفر به امارات لغو شد.
تصویر امارات تمام محدودیت‌های کرونایی را لغو کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، تا پیش از این برای ورود به امارات متحده عربی لازم بود مدرکی در تایید سلامت و بهبودی از کرونا ارائه شود. امارات از جمله کشورهایی بود که در اجرای مقررات کرونا سختگیری زیادی داشت، اما اکنون در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ مقامات این کشور از لغو تمام محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری کووید-۱۹ برای سفر به امارات متحده عربی خبر داده و اعلام کرده‌اند مسافران می‌توانند با مجوزهای معتبر همانند گذشته به این کشور سفر کنند.

تا کنون بیش از ۱۲۰ کشور محدودیت‌های کرونا را برای مسافران لغو کرده‌اند، قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ نیز به تازگی به جمع این کشورها پیوسته است.

تحلیل رزرو پروازهای جام جهانی نشان می‌دهد امارات متحده عربی، در دوره جام جهانی ۲۰۲۲ علاوه‌بر این‌که قوی‌ترین عملکرد را در جذب گردشگر خواهد داشت، بیشترین سود را از سفر تماشاچیان نصیب خود خواهد کرد. رزرو پروازها به قطر از ۳۱ کشور شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال و همچنین از امارات متحده عربی که بسیاری از هواداران در طول مسابقات در این کشور مستقر خواهند شد، در حال حاضر ۱۰ برابر بیشتر از قبل از همه‌گیری کرونا است.

هرچند به دلیل بحران دیپلماتیک بین قطر و امارات، پروازهای مستقیم بین این دو کشور از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ متوقف بود، اما حالا رزرو بلیت پروازها از امارات به قطر در بازه جام جهانی ۱۰۳ برابر بیشتر از حجمِ سال ۲۰۱۶ شده است.

محدودیت و گران بودن اقامتگاه‌ها و وجود برخی قوانین سختگیرانه در قطر ـ میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ ـ سبب شده بیشتر تماشاچیان و هواداران مسابقات فوتبال، امارات را که منطقه‌ای توریستی و در دسترس‌تر است، به عنوان محل استقرار در دوران جام جهانی انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

417943