جانشین سپاه فجر استان فارس

اجرای بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج در فارس

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: در آستانه هفته بسبیج بیش از 10 هزار برنامه با رویکرد پایگاه و مسجد محوری همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار می‌شود.
تصویر اجرای بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 10 هزار برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران است از 26 آبان تا هفتم آذرماه در استان فارس برگزار می‌شود.

سردار حسن عبدالله زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه‌های هفته بسیج در با رویکرد مردمی، ابتکاری و شاخص از سوی پایگاه‌های مقاومت، رده‌های قشری و کانون اقشار در 43 ناحیه مقاومت و 20 عنوان در قالب پایگاه و مسجد محوری، روشنگری، نقش‌آفرینی جوانان بسیجی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استمرار بهره‌برداری از 5 هزار و 100 فرصت شغلی، طرح آب‌رسانی به 100 روستا، نصب 5 هزار و 100 نیروگاه خورشیدی، مشاوره و نیز حضور 14 هزار جهادگر، هزار و 545 گروه جهادی، تجلیل از جهاد گران و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان بسیجی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

جانشین سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: راه‌اندازی هزار و 175 صندوق قرض‌الحسنه با تسهیلات 516 میلیارد ریال در قالب هزار و 433 فرصت شغلی به همت بسیج سازندگی، 195 تعاونی با مشارکت خیران، اعزام گروه‌های جهادی و نیز پزشکی با ویزیت رایگان به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

سردار عبدالله زاده بیان داشت: برپایی نمایشگاه ترسیم مجاهدت‌های بسیج، میز خدمت جهادی با موضوع برسی مشکلات کارخانجات تولیدی، خدماتی، آزادسازی زندانیان غیر عمد، اجرای مشاوره حقوقی رایگان با عنوان مسجد حقوقدان، تهیه و توزیع جهیزیه، بازدید از کارخانجات، نمایشگاه اقتدار بسیج، تقدیر از بسیجیان و کارآفرینان برتر در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از دختران نمونه، پویش من و رفیق شهیدم، اردو‌های تفریحی و تربیتی دختران همراه با مادران، حضور گسترده بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه، آیین یادبود شهدای حرم مطهرشاهچراغ (ع)، افتتاحیه جشنواره سرا سری صنایع‌دستی، اجرای ویبینار با محوریت روشنگری در قالب طرح شهید هاشمی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

جانشین سپاه فجر ادامه داد: برپایی بیمارستان صحرایی حضرت زینت (س) روستای ارسنجان، دومین سالگرد استوار شهید محمودآبادی، همایش نقش و تفکر بسیجی در مقاومت تفکر دینی، ملی و فرهنگ مقاومت، گرامیداشت یاد شهدا شاخص با موضوع هویت زن مسلمان، طرح قصه دلبری، ازدواج ساده دانشجویی و تور دوچرخه‌سواری ازجمله برنامه‌های بسیج است.

سردار عبدالله زاده بیان داشت: توزیع 200 عدد ویلچر به معلولان و جانبازان، برگزاری کارگاه تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جشنواره سودای عشق، پویش نذر خون، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، نشست‌های تبیین گفتمان مکتب شهید سلیمانی، شب‌شعر، کارگاه تدبر در قرآن مجید، یادواره شهدای آبروی محله، محفل انس با قرآن و ایست، بازرسی و کشت رضویون با محوریت امنیت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال خط‌کشی‌های سیاسی نیست، افزود: دفاع از انقلاب اسلامی گفتمان بسیج در مرز‌ها و فراتر از آن در جهان اسلام است چراکه این نهاد مردمی به‌فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تداوم آن توسط رهبر معظم انقلاب است.

این مسئول اظهارداشت: طول و عرض بسیج به‌اندازه انقلاب اسلامی و مربوط به جغرافیای خاصی نیست و پای امر ولی امر مسلمین ایستاده و به دنبال خدمات حداکثری است.

417896