چالش توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز ۱۴۰۱ با حمایت همراه اول برگزار شد

چالش «توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز ۱۴۰۱» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود.
تصویر چالش توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز ۱۴۰۱ با حمایت همراه اول برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری بخش ایران IEEE و حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، چالش «توسعه سرویس مبتنی بر داده های باز ۱۴۰۱» را از 28 تا 29 آبان 1401 برگزار می کند.

این چالش متکی بر موضوعات سلامت، پردازش تصویر، پولی و بانکی، انرژی، بهره برداری از داده های باز و کاربردهای متفاوت است.

هدف آن نیز زمینه سازی فرهنگ آزادسازی داده ها در کشور و در راستای توسعه پایدار، عدالت، شفافیت در تلاش است تا از طریق ارائه خدمات مبتنی بر داده، به مدیریت هوشمند و در نتیجه تصمیم گیری های دقیق و به هنگام دست یابد.

برای این رویداد پنل های تخصصی از جمله پنل تخصصی «داده های باز؛ فرصت ها و چالش های توسعه سرویس» تدارک دیده شده است که وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در آن مشارکت خواهد داشت؛ این پنل تخصصی از ساعت 14 تا 16 یکشنبه 29 آبان 1401 به صورت حضوری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

علاقه مندان به این چالش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از برنامه و پنل ها به تارنمای https://odc.itrc.ac.ir مراجعه کنند.

گفتنی است مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، برای حمایت از جنبش توسعه سرویس های مبتنی بر داده های باز، به تیم های برتر حاضر در این دوره از چالش مذکور، هدایای نفیسی را اعطاء می کند.

417887