مهندسان خواستار دریافت وام هستند

معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران بیان کرد: 15000 مهندس برای دریافت وام ثبت‌نام‌کرده‌اند؛ اما اولویت با کسانی است که تاکنون از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند.
تصویر مهندسان خواستار دریافت وام هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا یزدان‌جو، معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران در رابطه با اختصاص «تسهیلات» برای مهندسان، گفت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه باهدف کمک به معیشت جامعه مهندسین در شرایط دشوار کرونایی در دستور کار سازمان نظام‌ مهندسی است.

وی با اشاره به نام‌نویسی از اعضای نظام‌ مهندسی برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، ادامه داد: در ثبت‌نامی که ماه گذشته به‌صورت برخط انجام شد، بالغ بر 15000 نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی برای اخذ این وام اعلام نیازمندی کردند.

ثبت نام 15 هزار مهندس برای دریفات تسهیلات

معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی با تأکید بر این‌که برنامه نظام‌ مهندسی اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه به همه متقاضیان گرانقدر است، افزود: ضمن رایزنی‌های صورت‌گرفته با بانک رسالت، قرار شد با افزایش مبلغ سپرده‌های سازمان نزد این بانک برای اعطای تسهیلات بیشتر، این هدف محقق شود.

یزدانجو تأکید کرد: به این ترتیب حداکثر تلاش ما این است که به همه 15000 مهندس ثبت‌نام‌کرده با اولویت کسانی که تاکنون از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، وام تخصیص داده شود.

10 شعبه بانک رسالت برای ارائه تسهیلات به مهندسان در نظر گرفته شد

معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران هم‌چنین درباره طریقه مراجعه به بانک و تکمیل پرونده متقاضیان، اضافه کرد: آن‌طور که مسؤلین بانک رسالت قول داده‌اند، دست‌کم 10 شعبه برای اخذ مدارک و تکمیل پرونده معرفی خواهد شد. مهندسان عزیز می‌توانند به‌هر شعبه‌ای که برای آنها نزدیک‌تر بود، مراجعه کنند.

یزدانجو هم‌چنین درباره مدت زمان تخصیص این تسهیلات به مهندسان نیز، گفت: البته به خود افراد وابسته است؛ این‌که تا چه زمانی بتوانند نسبت به فرایند اعتبارسنجی و تکمیل پرونده اقدام کنند. بانک ولی قول داده حداکثر ظرف چهار ماه همه تسهیلات را واریز کند.

منبع: فارس

326856