پرسون گزارش می دهد:

تمجید کارشناسان از ستاره جدید تیم ملی

کارشناسان فوتبال کشورمان اعتقاد دارند حضور سامان قدوس در دیدار با بحرین تعویض مناسبی بوده است.
تصویر تمجید کارشناسان از ستاره جدید تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، سامان قدوس اگرچه به عنوان بازیکن جایگزین در دیدار بحرین وارد ترکیب تیم ملی شد اما عملکرد وی از دید کارشناسان مورد تمجید قرار گرفته است:

*ورمزیار

صادق ورمزیار درباره پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم؛ نیمه اول سردرگم بودیم و برنامه خاصی نداشتیم و نتوانستیم کار خاصی بکنیم، اما نیمه دوم با آمدن سامان قدوس تیم زیر و رو شد. سامان نشان داد ما به یک بازیساز تخصصی پشت مهاجمان نیاز داریم. وی در رابطه با عملکرد قدوس عنوان کرد: با آمدن سامان قدوس ، حاج صفی که نمی‌توانست نقش بازیساز را کامل ایفا کند، به جای اصلی خود در ترکیب برگشت. قدوس با فضاسازی خوب و شوت های راه دور توانست نظم بحرین را به هم بریزد. سامان بازیکنان بحرینی را به خود مشغول کرد و در غفلت آنها به گل رسیدیم. قلی زاده و امیری هم جای خودشان بازی کردند و کمتر به میانه میدان آمدند. سامان قدوس نقش اول این پیروزی بود. مدافع اسبق تیم ملی در خصوص تیم بحرین تصریح کرد: بحرین برای مساوی آمده بود و از یک جایی به بعد از نظر فیزیکی کم آورد. با این برد از نظر روحی روانی خیلی پیشرفت کردیم.

*افاضلی

هومن افاضلی در مورد عملکرد قدوس گفت: اینکه سامان قدوس در نیمه دوم وارد زمین شود، بهترین تصمیم است. چون او زمانی می تواند بهترین خلاقیت و تاثیرگذاری را داشته باشد که فضاها در اختیارش باشند. معمولا در نیمه دوم که حریف خسته‌تر می‌شود این فضاها به وجود می‌آیند. کارشناس فوتبال گفت: اگر قدوس از اول بازی در زمین بود ممکن بود نتواند کیفیت خودش را ارائه بدهد اما او در نیمه دوم وارد زمین شد و فوق‌العاده بازی کرد.

*پاشازاده

مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل بحرین در انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم در نیمه اول کار خاصی انجام ندادیم اما در نیمه دوم با آمدن سامان قدوس شرایط عوض شد. وی ادامه داد: ورود قدوس باعث شد او با فضاسازی‌های خوب و همچنین شوت‌زنی نظم بحرین را به هم بریزد و ما از همین راه توانستیم به گلزنی برسیم.

* ابوالقاسم پور

بهنام ابوالقاسم پور درباره عملکرد قدوس گفت: در نیمه دوم با حضور سامان قدوس در زمین روند بازی تغییر کرد. قدوس توانست وسط زمین را دست خودش بگیرد و هدایت کند.

304019