نیمکت نشینی معنادار جهانبخش

ممکن است علیرضا جهانبخش بار دیگر و در بازی با کامبوج فرصت حضور در میدان را پیدا کند. جالب اینکه دانیال اسماعیلی فرد که همانند علیرضا جهانبخش هافبک و وینگر راست است بازی ایران در برابر بحرین را از روی سکوها دنبال کرد.
تصویر نیمکت نشینی معنادار جهانبخش

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی در بازی با بحرین در حالی با نتیجه ۳-۰ به برتری رسید که اسکوچیچ چند بازیکن کلیدی تیم ملی را به روی سکوها برده بود. یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش بود که بازی را از روی سکوها دنبال کرد. این در حالی بود که علیرضا جهانبخش در بازی با هنگ کنگ در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان آمده بود.

اسکوچیچ در این بازی به علی قلی زاده که بازیکن چپ پا است در جناح راست خط هافبک میدان داد و ناهماهنگی میان او و صادق محرمی موجب شد تا در نیمه نخست خیلی موفق به بردن توپ به کناره ها و ارسال از جناح راست نشویم. این بدین معنی بود که اسکوچیچ از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن برایتون انتظار بیشتری داشت. ممکن است علیرضا جهانبخش بار دیگر و در بازی با کامبوج فرصت حضور در میدان را پیدا کند. جالب اینکه دانیال اسماعیلی فرد که همانند علیرضا جهانبخش هافبک و وینگر راست است بازی ایران در برابر بحرین را از روی سکوها دنبال کرد.

یکی دیگر از تغییرات اسکوچیچ برای بازی با بحرین نشاندن سعید عزت الهی روی نیمکت بود. البته بعد از اینکه وحید امیری از ناحیه ی همسترینگ مصدوم شد سعید عزت الهی دوباره به ترکیب تیم ملی راه پیدا کرد.

این تصمیم اسکوچیچ برای علیرضا جهانبخش یک پیام مهم داشت؛ اینکه برای بازی کردن در ترکیب تیم ملی باید بهتر فوتبال کنی. جالب اینکه تیم ملی در نیمه نخست با سه هافبک چپ پا در میانه میدان بازی کرد که در بین دو نیمه سامان قدوس به جای میلاد محمدی وارد میدان شد و در خط هافبک بازی کرد و وحید امیری به پست دفاع چپ آمد.

303963